/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skype
Fra : penny
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 24-03-05 14:45

Jeg har to problemer med skype, 1. nå jeg bruger skype, så er det ok kun de første minuter, så begynder det at bruge mere og mere af cpu, og i løbet af 5-10 min, hakker det hele og jeg er nød til at afbryde. 2. den jeg taler med hører meget støj, på samme tid jeg hører godt.
Comp pent 4. 1,8 mzh. 512 mb ram win xp pro, sp2. allt er opdateret til d.d. ingen virus eller spyware.
Er der nogen der ude der har et bud.

Hilsen
Penny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:08

skype bruger faktisk ret meget cpu - men den skulle ikke lave sådan en ballade - sørg for at have den fuldt opdateret - kør den ikke med for mange programmer åbne osv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 15:10

Jeg har PIII 450 mhz 512mb ram win 2000 alle sp
Internetforbinnelsen her er 512/128
Og det er de 128 "op" som den anden mærker som langsomt.
Den går op til 100% når jeg er på Skype hvis jeg bare laver lidt på comp samtidig.
ved billedtransport og snak samtidig vil den gå op på 100%

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 15:12

miritdk ......luk så din skype op...............venligst.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 24-03-05 15:17

min internet forbindelse er 10Mb, jeg har også prøvet at bruge skype med allt lukket ned, men med samme resultat, har den nyeste version, det har altid været sådan på min comp, lige fra skype kom fram, (2-3 år)har formated o.s.v. men uden held

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:22

jajaja emesen - lol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-03-05 15:24

Har i konfigureret Skype??

Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:28

penny - hvis du eller den du snakker med for eks bruger højtaler og ikke headset kan der forekomme urimelig meget støj eller ekko af og til - cpu´forbruget må man lære at leve med.
Hmm så lige keldd - han har sikkert en god løsning med at få lyden til at fungere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 20:15

(((((((((((((keld))))))))))))))))))))))) hvordan var det nu det var ?????????

pssst.... han tør nok ikke svare

Kommentar
Fra : H2

Dato : 24-03-05 23:26

Du har for lidt ram. Min kanarat har haft samme problemer mad den hakker og kunde ikke køre andre programmer samtidig. Nu har han 1024Mbit ram og så kører den.
H2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 00:29

H2 vrøvl - jeg har heller ikke så mange ram på maskinen her og den kører udemærket !!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-05 00:39

Konfigurer sådan:
I ruden " Vis kontaktpersoner" trykker du hjælp, så popper der en anden rude op,tryk hjælp igen.

I emnerne til venstre, finder du " sound set up quide " og derefter:

Testing Your Sound Setup
To test your sound set up in Skype for Windows or any other Skype version, you can use the testing robot "echo123" - just click here to call her! You can add her in your Contacts. She will answer all your calls and Instant Messages. This way, you can try if your headset, speakers and/or microphone are working properly

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-05 00:44

Som frk.miritdk siger, kan Skype sagtens køre med langt mindre ram, det har noget at gøre med serverne,

og det arbejder Skype teamet på, men det tager sin tid åbenbart.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-05 00:49

Lad os se her:

Citat
click here to call her!

Omme på Skypes side, er det den sætning der skal clikkes på, får at komme i kontakt med robbotpigens stemme.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 00:53

ka´du så komme iseng keldd

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 25-03-05 21:48

installere freeram fra www.soft32.com

Kommentar
Fra : camillalykkegaard

Dato : 12-04-05 10:42

Hej
jeg har fulgt lidt med i jeres diskutioner og har prøvet alt men min skype falder stadig ud efter 2 til 8 minutter
jeg kører win xp pro, zone alarm, avg, samt cybercity 2048/128.
Hvad gør jeg galt ???????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 17:17

Prøv og tag zone alarm væk. Og er du opdateret med sidste nye version af Skype?
Den skal hede 1.1.0.79. Tryk hjælp, og "om Skype", så får du at vide hvad din hedder.

Kilde kode: Emesen Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:06

sidste opdatering er altså 1.2.0.41

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 23:16

Her:
The latest Skype version is 1.2.0.37, you can download it from here.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 23:19
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:22

http://ui.skype.com/ui/0/1.2.0.41/da/latestversion?ver=1.2.0.41 gå i hjælp og søg efter sidste opdateringer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 23:26

Jeg installerede 1.2.0.37
Og fik: 1.2.0.41

der er ikke et øje tørt.

Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:28

ja se sådan går det når man ikke opdaterer jævnligt keldd -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 23:36

Jamen det går skam fint.

Keldd

Kommentar
Fra : penny

Dato : 13-04-05 20:06

miritdk og keldd, Hvad har der here med mit spørgemåle at gøre?
Penny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 20:12

penny:
At man skal huske og opdatere.
Keldd.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 13-04-05 20:28

for at komme fri jeres private komentare til hind anden (Keld og Miritdk)så har jeg ikke anden mulighed end at give dig de point, men lade være med at tro på at det er for de tips I har bidraget med.
Penny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 20:33

Du skal skam ikke give mig nogen point, det er jeg helst fri for.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-04-05 22:23

penny - du skal absolut ikke lukke før du har fået et svar du kan bruge - og sorry for de små kommentarer