/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
klippet/sat sammen
Fra : gril
Vist : 441 gange
273 point
Dato : 24-03-05 14:07

Jeg har to billeder som jeg skal ha klippet/sat sammen hvordan gør jeg det (hvilken program skal jeg bruge) det skal vær let at bruge da jeg er nybegynder på dette område

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 283 point
Dato : 24-03-05 14:17

et godt program er Adobe Photoshop (men det koster kassen)
En anden mulighed er dette: (gratis)
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
på samme side kan du downloade manual

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 24-03-05 14:17

det letteste vil nok være paint, hvis du ikke er så stærk på dette område, men ellers kan jeg foreslå photoshop, det er er godt program, men nok mest for de mere øvede!!

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 24-03-05 14:51

Det er meget at det ikke fylder mere(3,10mb) når man tænker på hvor meget det kan, det er et rigtig lækkert lille program som du har fundet til mig mange tak hcma