/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til: BjarneD
Fra : CLAN
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 24-03-05 14:03

For deltagelse på http://www.kandu.dk/dk/spg/63303
Rigtig god påske
NB: Beklager stavefejlen i 1'ste indslag (dit navn)

Accepteret svar
Fra : debilo

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-05 17:28

Hej Clan her er jeg så forklædt som alm. bruger (den er god nok). Jeg er ikke helt tilfreds med min eget indlæg da jeg lige tjekkede op på det og så, at der i TIL felteet kan komme til at stå noget i retning af Undisclosed-recipient når man ikke skriver noget i navnefeltet og derfor mener jeg faktisk, at Refi havde det bedste svar.
Bortset fra det er det så ikke lidt pjattet, at give point til alle deltagere. Jeg deltager fordi det er sjovt.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-05 11:59

Hej Bjarne
Jeg var sgu' slet ikke klar over du havde to profiler - fint nok, ikke noget i det. Skulle nogen påstå de er CLAN, så er det fis i en hornlygte, da jeg kun har en profil (så ved du det).
Jeg var ikke klar over det med Undisclosed-recipient - takker for dit in-put omkring dette.
Enig... refi's svar var måske nok det mest dækkende / fyldestgørende, men nu er der jo lukket og slukket.
Tjohhh pjattet og pjattet det kan vel al'tid diskuteres, men da jeg havde en stak points (og stadig har masser af), så stillede jeg et relativt let, men også forvirrende spørgsmål - seriøst nok for mit eget vedkommende, da jeg ikke lige ku' huske det, fordi jeg ikke benytter BCC ret meget. Påske, godt vejr (på Djursland), lidt feber (halsbetændelse) osv. var også medvirkende til at "nu deler vi lidt ud"... alt i alt, så er det jo bare nogle "matadorpenge", som jeg så, måske lidt flippet, uddelte lidt af. Alt i alt... jo det var måske lidt pjattet, og jeg deltager da også, kun fordi jeg hygger mig med det + for det meste også opfatter det som sjovt at deltage (nok om det).
Kan du fortsat ha' en rigtig god påske
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-05 12:05

Tak for svaret debilo - glemte helt at acceptere