/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rasmus Nørh tabs og akkorder
Fra : beotry
Vist : 7944 gange
120 point
Dato : 24-03-05 13:23

Hej er der nogle der har akkorder ellers tabs til nogle rasmus Nøhr sange.... Jeg har det glade pizzabud men ville virkelig gerne have nogle flere... Det er jo mega fed musik. Helst til kysse under stjernene!!! Men hvad som helst vil være fedt...!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 13:30

Som sædvanlig når det drejer sig om Musik, vil jeg henvise til www.bib.dk - Musiksøg. Væn dig til at bruge denne side, du vil aldrig fortryde det. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : lasseohansen

Dato : 25-03-05 19:03

Akkorder men helst tabs... Helt enig med beotry - musik man bliver glad i låget af!!

Accepteret svar
Fra : lasseohansen

Modtaget 120 point
Dato : 26-03-05 16:35

Kysse Under Stjernerne, akkorder:

(C) Sådan lidt gymnasieagtigt går jeg (F) rundt og er nervøs/ (G) Jeg har fået et tlfnummer (F), på byens smukkeste (C) tøs/ Det' ik' fordi jeg ik' tør (D) ringe/ Men hvad (F) søren skal jeg egentlig (G) sige?/ (C) Den der med Louisiana og en (F) kop med kaffe/ (G) er ikke lige min stil (F)/

Når jeg i virkeligheden (G) bare vil kysse under (C) stjernerne (F) (G) (C) (F) (G)....

Kommentar
Fra : Laart

Dato : 28-03-05 12:28

Starten:
F Bb

F
Jeg er forelsket og
Det er ganske sjov
Bb
Jeg har mødt en mand
Gm7 C7
Der kommer når jeg ringer

F
Jeg har sat håret op
Og lagt en fræk makeup
Bb
Og åbnet en vin
Gm7 C7
Hvis han kommer ind

Bb Gm7
Ringer og tænker på dit søde smil
Bb C C C C
Løs mine lænker og mit bankende hjerte

F Bb
Mit glade pizzabud
F Bb
Han bringer alt hvad jeg behøver
F Bb G#
Selv gennem sne og slud —for mig
G# Bb Bb Bb Bb
Helt til min dør og mit bankende hjerte

F
Jeg er et rodehoved
......

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 28-03-05 18:29

Det ser godt ud men synes det lyder lidt mærkeligt når man bare spiller og synger. Det passer dog hvis man spiller det sammen med pladen. Ved du noget om hvordan den guitar intro spilles???

Kommentar
Fra : Laart

Dato : 31-03-05 21:19

Nej, har kun hørt sangen én gang. Men akkorderne skulle være fra Rasmus Nøhr selv, så det passer. Men introen må du nok spørge andre om

Godkendelse af svar
Fra : beotry

Dato : 10-04-05 16:29

Tak for svaret lasseohansen.

Kommentar
Fra : KimCN

Dato : 16-04-05 03:11

Kysse under stjernerne spilles med capo i fjerde bånd!! Hvis du altså spiller den i C

Kommentar
Fra : evorg

Dato : 06-12-05 17:48

er der nogen der har walkingbassen til det glade pizzabud?!
johanne

Kommentar
Fra : evorg

Dato : 06-12-05 17:49

er der nogen der har walkingbassen til det glade pizzabud?!
johanne

Kommentar
Fra : Finddu

Dato : 07-06-06 15:48

Kode
Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : Finddu

Dato : 07-06-06 15:52

Hej Alle,

Hvis i er interesseret, så har jeg lagt et par af mine fortolkninger (akkorder+tekster) af i alt 7 Rasmus Nørh sange på mit nye website. Hvis I har lyst så tjek dem ud. Tilføjelser vil også være kærkomne.

Vh. Thore Fogh
http://thorefogh.net