/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Når Kandu's mail-server er nede!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 423 gange
10 point
Dato : 24-03-05 13:14

Hvad gør man så? Da jeg stod op og loggede på i morges, undrede det mig at der ikke var nogen mail's fra Kandu. Jeg gik så ind i Seneste 25 og så at der burde have været mail's fra Kandu. Jeg sendte en mail til Kandu og gjorde opmærksom på at deres mail-server var nede. 5 min. efter var den oppe igen og mails kom i én lind strøm. Sådan gør man det.

Jeg mener: I stedet for blot at irriteres over at man ikke modtager mail's fra Kandu, har man jo mulighed for at gøre noget ved det. Det er ikke første gang jeg har medvirket til at løse problemet på denne simple måde, og det virker hver gang. Der er sommetider gået 20 minutter men det er også max.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-05 13:16

Du er bare dygtig tror ikke der er andre brugere, der har tænkt på det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 13:19

Er det et klap på skulderen du ønsker AJ?! - Hvem siger forøvrigt, at alle irriteres over kandus serverproblem. Jeg er f.eks ret ligeglad! slukker blot min comp, og vender tilbage senere. Et meget lille problem i min verden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 13:22

Jeg har tænkt på det.
................................................Tak Arne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-05 13:24

emesen

Det kan måske betale sig at føre tankerne ud i livet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 13:27

creamy - Skide være med et klap på skulderen. Synes bare det ville være smartere hvis andre end jeg kunne finde ud af at gøre Kandu opmærksom på en mail-server der er nede. Jeg læser sommetider i div. tråde at nu er det dage siden at man har modtaget emails fra Kandu. Mit spørgsmål er derfor: HVORFOR POKKER GØR I SÅ IKKE NOGET VED DET, NÅR DET NU ER SÅ NEMT. Kan i bare godt lide at være sure på Kandu? Eller hvad.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-05 13:29

arne.jakobsen du er en ener

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 20 point
Dato : 24-03-05 13:30

Tak for mails......og god påske.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 13:32

Har du ikke fattet, at jeg absolut IKKE irriteres, eller bliver sur, når kandu har problemer?! Hvorfor hede hule snot skulle jeg så ulejlige mig selv med at sende en mail til kandu, når jeg er usigelig ligeglad - og sagtens kan få tiden til at gå uden kandu i et par timer eller dage?!

Vi er trods alt forskellige AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 13:44

creamy - Det skal du da heller ikke. Du må bare acceptere at ikke alle mine spørgsmål henvender sig udelukkende til dig. Hvis du, som du siger er inderligt ligeglad, skal du selvfølgeligt ikke gøre noget og må jo så erkende at dette spørgsmål ikke drejer sig om dig. Men du er selvfølgeligt altid velkommen. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 14:06

Hej Arne.
Kandu teamet burde vel selv opdage, at der er noget galt, eller hvad?? Men ok, det siger ikke meget lige at sende dem en mail. Men så burde de have fået en allerede i går eftermiddags, for da stoppede de med at komme. Men man kan jo så sige, at nu er straffen for ubetænksomheden/dovenskaben her. 51 mails på en gang fra kandu. Og så er det ikke engang slemt. Når kandu har været nede med at sende mails, får jeg tit omkring 100, når de så endelig går igang igen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-03-05 14:12

Hvor er kandu dog utrolig heldige at have en superbruger som arne.jakobsen der både kan revse, dirigere, forklare og holdes styr på deres forum. Er man i tvivl om noget så spørg bare "AJ -den alvidende."
Et er sikkert - man får altid besked.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 14:14

Hej Jette. Lige min mening. Men hvis den første Kandu'er der opdagede at mail-serveren var nede, straks sendte en mail til Kandu og gjorde dem opmærksom på det, ville der aldrig hobe sig så mange op.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 14:16

Rfou - Fint at du selv ved hvordan du bør underskrive dine kommentarer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 14:18

Jeg er nu ret enig med Rfou*G* klovn eller ej

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 14:22

Hvor er du dog dygtig lillearne - Hvad skulle vi dog gøre uden dig LOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 14:22

Creamy - Ja for pokker. Jeg sidder da også og rødmer helt ned i træskostøvlerne. Sjældent har jeg fået SÅ megen ros.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 14:24

Ans................gisp - jeg tør da ikke føre alle mine tanker ud i livet.
Og jeg har heller ikke plads til alle de biler/comp/osv.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 14:25

Til gengæld er der noget andet i vejen hos kandu nu. Jeg skal logge ind ved hvert eneste spørgsmål. Skal i også det??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 14:29

Ans skrev: "Arne er en ener"....

Ja gud ske lov.... LOOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 14:34

Nej ikke logge ind hver gang - og det er vist dine cookies der fylder meget.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 14:35

OK. Prøver at fjerne dem. Tak.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 14:37

Næh, det hjalp ikke, skal stadig logge ind.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 14:45

Få dog arne til at klage til Kandu.... LOOOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 14:50

Så huskede jeg lige forkert.
Spørgsmåle har været ope .................jeg prøver at lede.

Sorry Arne, at vi bryder tråden lidt - selvom det jo stadig er manglende kommunikation der er tale om.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 14:55

Næh, lille Klumme. Det gjorde jeg selv, og vups, så virker det igen. Skal ikke logge ind mere.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 14:59

Nu blir arne tosset (mere end han er) Du er sæl ude om det..... Det er hans område

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 15:01

Jernladyen
Men her er lidt om problemet.................dog ikke løsningen.
http://www.kandu.dk/dk/spg/19341

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-03-05 15:17

Hej Emesen.
Jeg har tømt cookierne, men det hjalp ikke. Men så skrev jeg til kandu, og i løbet af et par min. så kørte det normalt.
Hilsen Jette

PS. Undskyld jeg lånte din tråd, Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 15:18

emesen - Jernladyen og I andre

Læg lige mærke til at Kandu's mest ubehagelige profil "Klumme" nu igen er kommet ind i en tråd, uden at have én eneste relevant kommentar til det stillede spørgsmål. Det eneste Klumme gør er at forbande mig. Bvadr.

P.S.: I en tråd for ganske nyligt fortalte Klumme at han havde træben fra knæet og op. Det tror jeg på. MEGET langt op

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 15:20

Jette - Det er da helt OK. Feel free.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-03-05 15:23

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 24-03-05 14:16

Rfou - Fint at du selv ved hvordan du bør underskrive dine kommentarer.

AJ du som er alvidende burde vide at netop klovnen i sin tid var min respekterede signatur. Hvis du gennemgik min historik ville du se, at alle de ting du tager så højtideligt, allerede har været til behandli8ng her op til flere gange, og du kan nemt læse mine holdninger til dem.
I korthed går de ud på at vi skal være taknemmelig for at folkene bag kandu, stiller dette gratis forum til rådighed for os, og de må så drive det, som de vil.
Og så hader jeg alle de selvudnævnte "ordenshåndhævere" der tror de ved alting bedst. Dem har der været nogle stykker af - nogle er blevet smidt ud når det gik over gevind; men hver gang er der dukket nye op.
Og ærlig talt - da du dukkede op, så gad jeg ikke mere. Alligevel har jeg ikke helt opgivet håbet, så jeg følger stadig med og besvarer spørgsmål, som jeg mener at jeg kan kommentere fornuftigt.
Det skulle du også prøve - måske til skuffelse for enkelte; men til stor lettelse for mange andre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 15:41

Rfou - Du har været Kandu'er siden november 2002. I den forløbne periode har du kun været i stand til at svare på ganske få spørgsmål og har ialt optjent 4040 Superpoint. Din bemærkning:
Citat
Det skulle du også prøve - måske til skuffelse for enkelte; men til stor lettelse for mange andre.

ville nok se anderledes ud hvis du havde checket min profil.

Gør lige det, og kom så tilbage og kald mig hvad du vil.

Du udtaler dig om noget (mig) som du ikke har forstand på eller har gidet checke.

I øvrigt har dine kommentarer i denne tråd HELLER ikke noget med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 15:45

.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 15:47

.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 15:49

Helt ærligt. Udtal jer om det tråden drejer sig om. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-03-05 15:57

Citat
Rfou - Du har været Kandu'er siden november 2002. I den forløbne periode har du kun været i stand til at svare på ganske få spørgsmål og har ialt optjent 4040 Superpoint.

Måske fordi jeg aldrig har koncentreret mig om at samle værdiløse point, og ikke behøver nogen skala til at måle min popularitet med. Den måler jeg på summen af positive/negative reaktioner på mine spørgsmål og kommentarer, og jeg må sige at jeg er ganske godt tilfreds.
Okay okay - det er du også; men jeg vil dog udvide det lidt og kalde dig ganske selvtilfreds. Hvordan kan du holde det ud ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 16:09

Rfou - Læs kommentarerne til de spørgsmål jeg har besvaret. Langt de fleste er ganske tilfredse. Og det kan jeg sagtens hold ud. Selvtilfreds, Tilfreds eller bare glad for at have være til gavn og have hjulpet andre? Hvad ved du om det? Tag du nu og begrav den stridsøkse. Hvis du har en kommentar til mit spørgsmål, så kom med det. Hvis ikke, kan du jo lave dit eget spørgsmål om mig. Men i Denne tråd har den slags kommentarer intet at gøre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 16:10

forsøger lige at nuppe et flueben til - hmmm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 16:19

Nå - denne tråd skal altså også ødelægges af enkelte profiler, der intet bud har på spørgsmålet. Jeg havde da glædet mig til at få nogle kommentarer fra mange Kandu'er. Men sådan skulle det altså ikke være. Bare surt at enkelte kan dræbe en god debat. Men jeg gider ikke være offer for den slags. Så nu lukker jeg tråden.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 16:21

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-03-05 16:45

arne jakobsen skrev
Citat
Hvad gør man så? Da jeg stod op og loggede på i morges, undrede det mig at der ikke var nogen mail's fra Kandu. Jeg gik så ind i Seneste 25 og så at der burde have været mail's fra Kandu. Jeg sendte en mail til Kandu og gjorde opmærksom på at deres mail-server var nede. 5 min. efter var den oppe igen og mails kom i én lind strøm. Sådan gør man det.

Jeg mener: I stedet for blot at irriteres over at man ikke modtager mail's fra Kandu, har man jo mulighed for at gøre noget ved det. Det er ikke første gang jeg har medvirket til at løse problemet på denne simple måde, og det virker hver gang. Der er sommetider gået 20 minutter men det er også max.

Lad mig så forholde mig til selve spørgsmålet. Som jeg læser det er det endnu en gang selvforherligelse fra AJ's side.
Mit bud på fænomenet er at kandu selv har fundet og løst problemerne, fordi det nu engang er deres opgave. Jeg vil dog medgive AJ at hans beklagelse over de mange som skriver fortørnende indlæg, hver gang der er problemer med kandu, har sin berettigelse.
OK, det er da muligt at det kan være en mail fra AJ der har fået kandu til at reagere; men sammenholdt med AJ's normale attitude her på kandu, virker hans indlæg her temmelig opblæst for mig.

Men nok om det. Emnet AJ er ikke værd at spilde flere ord på, så slut herfra.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 17:13

Rfou

Nu styrer du dig... Det er AJ der er trådejer, og derfor suverænt bestemmer hvem og hvad der må skrives i tråden LOOOL

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-03-05 17:20

Jeg siger tak, og god påske til alle.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 18:26

Mange besvarede spørgsmål = STOR int(i)lligens.
Mange kvinder (500 ) = STOR manddom.

DOH, til begge dele

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 19:43

Rfou - Klumme - Creamy

Det er jeres skyld at denne tråd er lukket, og debatten er blevet dræbt.

I er IKKE gode Kandu'er, idet jeres måde at være på KUN er negativ.

Creamy - Det er mange år siden at det KUN var 500. Ha ha.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 22:57

Hvor er det godt vi har dig AJ
Du er præcis ligeså kompetent til at definere gode og dårlige kandubrugere, som en slagter er til at levere et brød.

Der findes efterhånden utallige tråde, hvor du kommenterer folks logind dato, samt mængden af deres besvarede spørgsmål.

How low can You go?!

Og så din evindelige pralen af dine besvarede spørgsmål, kvinder og point, eller værre endnu - din tiggen om point..
Jamen Arne dog. Er det virkelig den slags, der får dig til at føle dig i live?! *G*

KANDU, KVINDER OG POINT

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 22:59

creamygirl - skal det være på een dag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 23:35

Creamy - Prøv lige at læse dit eget uintilligente indlæg. En slagter er da lige så god til at levere et brød som et avisbud.
Og når jeg kommenterer folks login (ikke logind) dato, samt mængden (oftest manglen) af deres besvarede spørgsmål, er det for at bevise hvor dårlige de er til at leve op til det, der er Kandu's erklærede målsætning.

JA - Jeg er stolt (ikke pralende, men stolt) af mine besvarede spørgsmål og de dertil hørende point.

Hvis du og Klumme synes at Kandu's brugere er så snot-åndssvage at de lader sig lokke af en uintilligent tiggerdreng ved navn Arne.jakobsen, er det måske jer der burde tænke en ekstra gang.

Nu er Klumme jo ikke superbruger, og du har udtalt at du kun er på Kandu for at lave Smalltalk. Såh-øhh. Man skal da lede længe efter mere latterlige og ubrugelige personer end jer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 01:51

Lillearne.. Du er og bliver det mest stinkende usympatiske væsen på Kandu, og jeg er sikker på, at det rækker langt ind i det virkelige liv. Du burde indlægges på en ortopædpsykotisk afd. din oppustede blærerøv. Føj for fanden, hvor jeg foragter dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 01:56

Nope, det er IKKE mig, der har udtalt, at jeg kun er på kandu for at smalltalke. Det er profilen TheRipley. Alzheimers already AJ eller er det mon en blanding af begyndende alkohol-demens - med dertil hørende idiotisk selvovervurdering?!

Det er dog utroligt, så stort et behov du har for kontrol og fokus på egen person. Det er vist gået ret så galt mht din forreste pandelap. Det er måske forklaringen på, at du sikkert også har skader på den frontale pandelap, hvilket kan medføre at en persons adfærd bliver mere hensynsløs.

snot-åndssvage kandubrugere?! .. (AV, et typisk Arne udtryk)
Næh, det har du vist aldrig set mig skrive nogen steder

Et skræmmebillede er begyndt at tegne sig:

1. Du lægger dine egne ord i andres mund.

2. Du mener altid, at hvis noget går galt, er det altid de andres skyld, eller kan bortforklares. Du selv har ingen skyld.

3. Du er meget selvoptaget og kan praktisk taget ikke lytte til andre, medmindre det tjener til opfyldelse af egne formål.

4. Du kan overhovedet ikke tåle kritik - at møde modstand. Du kan være det blideste og venligste det ene øjeblik, for i det andet at vende på en underkop og fare op over en bagatel, råbe hysterisk, true osv.

5. Er en sand mester til i denne aggressive fase at finde de svageste punkter hos modparten (pointdiskussionen *LOL*)

6. Tager ingen hensyn til sociale normer og regler.

7. Vil gå meget langt for at opnå øjeblikkelig styrkelse af din egen selvfølelse omkring din storhed.

8. Går efter dine mål (de 'dumme' kandubrugere) med stor aktivitet.

Der findes masser af din slags i fængslerne (bl.a Peter Lundin) og de har en fællesbetegnelse, som jeg dog vil forbeholde mig ret til ikke at skrive her på kandu.

Opvækst og Psyke!....En bog jeg tror du vil have stor glæde af

Æhh...host! hvornår laver du forresten en stavekontrol på dit hjemmestrikkede ord
int(i)lligent?!
Du er gjort opmærksom på denne stavefejl op til adskillige gange, men det skider du højt og flot på, men bliver stadig ved med at rette andres fejl. Det fortæller ederrøvme meget om din selvhøjtidelighed. Overmennesket (den pensionerede lektor) Arne. Jakobsen er pletfri *G*

Jeg er forøvrigt testet til at være blomsterbarn, hvad er du AJ?! http://www.ambassen.dk/blandet/psykopat.php

PS. Dine beviser

Citat
for at bevise hvor dårlige de er til at leve op til det, der er Kandu's erklærede målsætning.

orker simpelthen ikke at kommentere, hvor latterligt jeg mener du opfører dig med denne kommentar!
Rfou har været på kandu siden den. 29/11 - 2002 og har besvaret 37 spørgsmål - og hvad så?!

Går det mon nogensinde op for din 'superhjerne', at IKKE alle deltager her på kandu for pointenes skyld?! Og helt ærligt AJ. Kandu er et gratis forum, hvor hensigten er, at der skal være plads til alle.
Det er ikke et af dine spejderkorps med et menneskesyn, værdigrundlag og målsætning *G* Kors du er grinagtig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 02:02

Ok, spørgsmål 8 gik måske ikke så godt. Jeg tastede nemlig B, men skulle i realiteten nok have tastet A

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-03-05 02:37

Fat det nu Creamy og Klumme:

I er begge igen igen igen inde i en tråd hvor ingen af jer kommer med én eneste kommentar til spørgsmålet. I kommer kun ind for at snakke om og ned til mig. Og hvad angår et skidt sprog, er Klumme den Kandu'er der i de seneste måneder, suverænt har ført det mest latrinære sprog.
Citat
Fra : Klumme Dato : 25-03-05 01:51

Lillearne.. Du er og bliver det mest stinkende usympatiske væsen på Kandu, og jeg er sikker på, at det rækker langt ind i det virkelige liv. Du burde indlægges på en ortopædpsykotisk afd. din oppustede blærerøv. Føj for fanden, hvor jeg foragter dig.

Nu har du Creamy jo tidligere bedt Kandu om at smide mig ud Netop p.g.a. mit sprog. Vil du så ikke være så sød at få smidt Klumme ud. Alene i denne tråd beviser han jo at han ikke kan styre sine verbale udgydelser?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 02:46

Nej det ved Gud jeg ikke vil. Klumme har jo ret

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 02:48

Dine verbale udgydelser har ALTID gået ud over uskyldige sagesløse.
Du er IKKE hverken uskyldig eller sagesløs

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 03:01

Hør lige engang Stupidosarne. Vis mig et eneste sted, hvor det er angivet af Kandu, at man SKAL kommentere spørgsmålet og ikke andet i en tråd.

Dine til enhver tid hjemmestrikkede regler, som du ynder at kyle rundt med, kan du stikke skråt op. Og er du ikke den eneste, der stiller et spørgsmål i en overskrift, for derefter selv at besvare det i første indlæg. Hallo åndsvag - Føj for fanden, hvor jeg dog foragter dig og dit ulidelige væsen. (bræksmiley)

PS.
Der en verden til forskel på at bruge urigtige skældsord over for en bruger, og så bruge dem over for en bruger, hvor det er sandt. Du er notorisk en oppustet blærerøv, og samtidig bl.mange andre hæslige minuskvaliteter en patologisk mytoman.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 13:30

> AJ

For lige at få min henvendelse til kandu på det rene, så skal du vide, at jeg IKKE har bedt dem smide dig ud (selv om du dengang havde fortjent det).
Jeg gjorde dem blot opmærksom på din adfærd, og bad dem holde lidt øje med dig. At de så skriver tilbage, at de er klar over problemet - og har modtaget rigtig mange klager over dig - viser jo bare, at jeg så absolut ikke er den eneste der finder dig ubehagelig *S*

Din argumentation for at være en god kandu (mange besvarede spørgsmål) har jeg lige siddet og funderet over - og ved du hvad AJ?!
SKRÅT op med dine 187 besvarede spørgsmål. De halve af dem har du tigget dig til - og hvis vi andre konsekvent gik efter point som dig, og ved enhver given lejlighed fortalte spørgeren, at "nu har JEG besvaret dit spørgsmål, du lukker ved at bla. bla. bla" så ville det være pærelet at rage en historik til sig, der udefra set ser imponerende ud, men som slet ikke er det.

Detil kommer det faktum, at skulle man regne besvarede spørgsmål ud efter den tid man bruger på kandu, så skulle du vist have rundet mindst 500 besvarede spørgsmål i stedet for de 187.
Du er jo på kandu i døgndrift, så i realiteten kan det sagtens tænkes, at de kanduer du klandrer for ikke at være kompetente brugere (pga. få besvarede spørgsmål) på tid har besvaret flere spørgsmål end dig..

Gnæg Gnæg *G*