/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Yamaha DT 250MX
Fra : G.L.Jensen
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 24-03-05 11:11

Er der nogen her på Kandu, der har reservedele,til en gammel militær off-roader Yamaha DT 250MX, eller har kendskab til, hvor man evt. kan skaffe reservedele... Måske købe en "reservedels-cykel"..

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-03-05 15:53

Hej!
Jeg har en, men jeg bor på falster, så det er vel lidt afhængigt af hvor du bor og hvor langt du er villig til at køre... Ellers kunne det evt sendes med posten...
Hvad skal du helt præcist bruge?
Ellers kunne du prøve hos en autoophugger...

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 25-03-05 12:00

Pyha, jeg skal vist bruge lidt af alt tror jeg Hvor meget vil du af med, og hvad er prisen ? Men udstødning, sideskjolde, tændingslås, div. el-dele.. Sådan lidt af det hele... Bor i Randers, men det er bestemt ingen hindring..

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-05 15:59

Jeg har det hele undtagen hjul... Den har efterhånden stået nogle år... så hvad der virker ved jeg ikke... Hvilken pris har du forestillet dig??

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 25-03-05 17:11

Har den kørt ? Har den været indregistreret ? Jeg har absolut INGEN ide om, hvad den kan være værd. Jeg er helt "ny" hvad angår opbygning af sådan én.. Men et par tusind måske.. Eller hvad havde du forestillet dig ??

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 29-03-05 01:14

Du kan skrive til mig på

yamaha_dt_250@ofir.dk

Godkendelse af svar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 31-03-05 15:04

Tak for svaret nullerbullerpige.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 31-03-05 18:26

det var da så lidt, har lige skrevet til dig

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 31-03-05 23:02

Øv øv.. Har ingen mail modtaget..

Gider du prøve at skrive/sende igen ??

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 04-04-05 01:01

Eller... Har du en mail adresse hvor jeg kan skrive til DIG på, og evt. sende mit telefonnummer ??? Virker nullerbullerpige@yahoo.dk ??