/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flyt sys og andet
Fra : turbo.dk
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 24-03-05 01:49

Hej
Nogle der ved hvordan man flytter sys windows98se og andet fra en disk til en ny ? ( ALT PÅ c: )OG FÅR DET HELE MED ???
Kun forslag der er 110 % ok ønskes ( med links til det ,der skal bruges og VIRKER)

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 24-03-05 03:40

er det korekt som jeg forstår dit spg
at du vil flytte alt hvad du på din harddisk til en anden harddisk / maskine ?
hvis ja så er " norton ghost " ( win98 boot cd med norton ghost )
klart det bedste efter min menning

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 24-03-05 17:23

ja men hvor får jeg den hurtig ??

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 24-03-05 17:24

min mail er turbo__dk@hotmail.com

Annuller spørgsmålet
Fra : turbo.dk

Dato : 08-06-06 16:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål