/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Svært at logge ind
Fra : oscardino
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 23-03-05 23:52

Hej kandu

jeg har på det nærmeste skiftet fra 1 mg bit til 2 mg bit, for at kunne logge på jeres side.
men det kører stadig nogen gange som et 56K ! hvad er der galt. Det er ofte umuligt at logge på. Efter i har fået reklamer burde der være råd til en server der vil noget, eller hvad.
Jeg havde på et tidspunkt problemer med formatering, jeg fik en masse mails, der kunne hjælpe mig. Men hvad hjælper det når man ikke kan logge sig på jeres side ?
Sikke noget pis. Hilsen Oscardino Ps. jeg sendte jer et spørgsmål for 4 uger siden, jeg har endnu ikke fået svar. hvad fanden laver i, Det er bare for dårligt.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-05 00:06

Lær at leve med det er sådan, det gør vi andre.

Nogen gange er det nemmere at bruge http://cando.dk/ for at logge på.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-05 00:12

oscardino -> Vi er nogle stykker der har levet med dette et par år

...der er et nyt system på vej : http://www.kandu.dk/dk/tip/5826 ...og det er blevet lovet længe længe længe

Problemet er, som netop nu, en fejl i email dispatcheren (..en virus ?) ! http://www.kandu.dk/dk/spg/52076

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-05 00:13

Orv dova ; den kendte en gammel rotte som mig slet ikke

Takker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-03-05 00:16

Næ, det var også helt tilfældigt jeg fandt ud af det.
Man kommer bare ind i systemet via nyhedsgruppen, og så videre derfra.
Jeg har kørt på den måde et par dage nu, fordi det andet var helt tosset

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-05 00:19

hehe Oscar. Vi er bare vildt dårlige herinde..lol
Kandus server er skod, og vi fæhoveder kan ikke svare på dine spørgsmål.
Det kan faktisk ikke være værre..eller måske er vi allesammen bare inde i en dårlig periode, med masser af efterårstræthed?!

Personligt kan jeg fortælle, at jeg laver masser af andet end lige at besvare spørgsmål på kandu. Jeg passer et arbejde, dyrker motion (løbetræning), har en søn på fem år, der kræver min tilstedeværelse, dyrker egne interesser (psykologi og billedekunst), går i biffen, går i byen med veninderne, ligger og koger på sofaen, går på aftenskole (Italiensk), plus ALT DET KEDELIGE - Madlavning, rengøring, tøjvask osv!!

Øhh, hvad var dit spørgsmål?! "hvad fanden laver I?"
Ikke en skid lige nu..lol - men har du noget specifikt du gerne vil have svar på, så har jeg da lige fem minutter inden jeg 'rammer kassen', så spørg endelig løs

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-05 00:43

what ???????? noget molo ikke vidste om kandu ??????????? 1 - 0 til dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-03-05 00:47

oscardino
Jeg tror slet ikke du skal regne med, at nogen fra Kandu kigger i spørgsmålene her.

Vi kan kun give dig ret i, at det nogen gange kan virke lidt irriterende at det går så langsomt og problemer med at logge på.

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-03-05 02:13

..... det ER irriterende oscardino, især når man bliver lovet forbedringer
-------------------------------------
Men vi skal hele tiden huske på, at hele systemet er gratis - hvad er det i dag ?
Det er bare ærgerligt at et ellers godt forum mister evnen til at "fænge" brugerne.....
..... for mit eget vedkommende bliver det oftere og oftere at jeg "surfer" videre til andre sider og andre fora som jeg også benytter mig af
De dage hvor det er rigtig langsomt gider jeg simpelt hen ikke vente .............
Jeg har nu gemt dova´s link, det må afprøves TAK dova

mange hilsener og god påske til alle
<\\Benny

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-03-05 13:00

oscardino, hvis der er noget, du vil spørge kandu om, så skal du klikke på "kontakt kandu.dk" i den blå stribe til venstre.

De spørgsmål du stiller her, under "kandu.dk", bliver kun læst af andre kandubrugere som dig selv. Her kan vi stille hinanden spørgsmål og udveksle erfaringer om kandu...

dovas link ser ret så interessant ud...

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 24-03-05 15:11

Hej alle

Det er lidt sjovt der her, for det var faktisk en besked til Kandu.Dk
Og hvordan den er havnet her er lidt af en gåde ? Jeg fik en fejlmelding ved login, og kunne så sende en besked til Kandu. Og som i har læst gjorde jeg det. Men så kom der da svar og tak for det.
God Påske til alle fra Oscardino

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 24-03-05 15:13

PS. Gad vide hvem der har bestemt de 50 Point !
Hilsen Oscardino

Godkendelse af svar
Fra : oscardino

Dato : 24-03-05 15:18

Tak for svaret dova. Linket virker bedre.
Hej fra Oscardino