/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skabelon/faktura
Fra : upyoursmate
Vist : 875 gange
200 point
Dato : 23-03-05 14:16

Jeg har hørt at der skulle være en skabolon på en faktura et sted i Excel eller Word... Eller et helt tredje sted?? Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den. Har Windows XP.

Mvh U.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-05 14:18

Nyt office dokument - og vælg der type.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 23-03-05 15:21

Det kan jeg ikke umiddelbart få til at fungere. Der opstår fejl i installeringen. Hvorfor pokker skal det installeres? Burde det ikke være en del af office/word/excel...? Nogen alternativer?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-05 15:32

Der er flere udgaver af officepakken.
Der er flere måder at indstallere officepakken på.
Der flere størrelser af officepakken.
Hvor mange office CD-rom har du, og hvilken udgave.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-05 16:24

Jeg kører XP home med office 2000. Har kun lagt én cd ind.
Det kører fint her. Af og til prøver programmet at finde savnede
funktioner, det annuleres uden problemer.
Som oplysning til upyoursmate.
Men pyt, emesen du må også læse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-05 16:26

Min office 2000 kan geninstalleres oveni det gamle.
Eller jeg kan vælge repair, fungerer fint.
Men som sagt, din office version er måske anderledes.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-05 16:51

Aha - de funktioner/skabeloner som du mangler er på office Cd-rom - ellers prøver programmet at hente det på din CD. Efter indstallationen fra office CD kan det være du skal lade CD'en ligge mens du genstarter.

Kommentar
Fra : hans1125

Dato : 23-03-05 20:34

du kan da let lave din egen personlige faktura på det regne ark det er på xp det,bruger jeg og det fungerer fint.hvis du er har problemer med hvad der skal stå på den kan du få svar på de mest almenlige spøresmål på www.100svar.dk . det er en god hjælpe side til selvstændige

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-03-05 12:05
Kommentar
Fra : Sharkman

Dato : 30-03-05 20:45

Du har sikkert kun valgt en typisk installation af Office, og så har du kun fået installeret nogle ganske få skabeloner. Gør følgende: Start>Kontrolpanel>Tilføj/Fjern Programmer>Microsoft Office Premium>Tryk på knappen "Skift" eller også hedder den "Rediger">Office Installation starter>Tryk på knappen "Tilføj/Fjern funktioner>Tryk på + ud for Excel>Tryk på + ud for regnearksskabeloner>Klik på Fakturaskabelon>Tryk nede for neden på knappen "Opdatér nu". Office CD1 skal isættes..

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 15-02-06 17:57

Tak for svaret Teil.