/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
afsnitsnummering i Word
Fra : meiland
Vist : 610 gange
150 point
Dato : 22-03-05 23:16

Hej Alle !

Har et problem ned afsnitnummering i Word. Jeg har lavet afsnitstypografier, der benytter punktopstilling (i flere niveauer). Mine kapitelnumre bliver A1, A1.1, A1.1.1, A1.1.2 osv. Det fungerer fint..... men når jeg skal i gang med andet kapitel (kapitel B - B1, B1.1 osv) går det galt. De gamle kapitler bliver også omdøbt til B1 osv. Hvad skal jeg gøre for at det virker ???

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 22-03-05 23:21

Kan du ikke vælge "Start forfra" under formater, punktopstilling, og flere niveauer samtidig med at du under tilpas på samme faneblad vælger typografien til bogstaver og vælger "begynd med" B?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 23-03-05 09:12

Der skal evt indsættes et "sektions skift" for at køre videre med "B"

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 24-03-05 09:32

Til felix og janus !

Tak for jeres kommentarer, men det har jeg allerede prøvet uden tilfredsstillende resultat.