/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikkort midttown madness 2
Fra : biksemad
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 11-09-02 21:09

jeg kører med windows 98 og har skiftet grafikkort fra et savage pro 4 til et nvidia gforce mx420 64mb ddr ram.
jeg har prøvet med den driver som hører med og detonator driveren,men når jeg skal spille midttown madness 2 mangler hjulene på bilerne,og banerne flyver rundt,kan slet ikke håndtere spillet.de andre spil,som jeg har er bare blevet super gode,det er det eneste spil ,som jeg har problemer med please help me.kører foresten med en compaq 5838 500mhz.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-09-02 21:15

hvor mange mb ram har du i din pc.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-02 20:19

http://www.mm2c.com/files/downloads/

prøv at hente en af de patche der

biksemad <biksemad.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qpMf9.70830$ww6.4886826@news010.worldonline.dk...
> jeg kører med windows 98 og har skiftet grafikkort fra et savage pro 4
> til et nvidia gforce mx420 64mb ddr ram.
> jeg har prøvet med den driver som hører med og detonator driveren,men
> når jeg skal spille midttown madness 2 mangler hjulene på bilerne,og
> banerne flyver rundt,kan slet ikke håndtere spillet.de andre spil,som
> jeg har er bare blevet super gode,det er det eneste spil ,som jeg har
> problemer med please help me.kører foresten med en compaq 5838 500mhz.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-02 20:55

Hej
Jeg havde samme problem !
Jeg hentede to filer på nettet...
Skal jeg sende dem til dig , den ene er opdaten den anden er en nocd...

Johnny

"biksemad" <biksemad.news@kandu.dk> wrote in message
news:qpMf9.70830$ww6.4886826@news010.worldonline.dk...
> jeg kører med windows 98 og har skiftet grafikkort fra et savage pro 4
> til et nvidia gforce mx420 64mb ddr ram.
> jeg har prøvet med den driver som hører med og detonator driveren,men
> når jeg skal spille midttown madness 2 mangler hjulene på bilerne,og
> banerne flyver rundt,kan slet ikke håndtere spillet.de andre spil,som
> jeg har er bare blevet super gode,det er det eneste spil ,som jeg har
> problemer med please help me.kører foresten med en compaq 5838 500mhz.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 12-09-02 22:35

"Johnny" skrev d. 11-09-02 20:55 dette indlæg :
> Hej
> Jeg havde samme problem !
> Jeg hentede to filer på nettet...
> Skal jeg sende dem til dig , den ene er opdaten den anden er en nocd...
>
> Johnny
> johnny du må gerne sende dem til mig
> på email:ko95@adr.dk

> "biksemad" <biksemad.news@kandu.dk> wrote in message
> news:qpMf9.70830$ww6.4886826@news010.worldonline.dk...
> > jeg kører med windows 98 og har skiftet grafikkort fra et savage pro 4
> > til et nvidia gforce mx420 64mb ddr ram.
> > jeg har prøvet med den driver som hører med og detonator driveren,men
> > når jeg skal spille midttown madness 2 mangler hjulene på bilerne,og
> > banerne flyver rundt,kan slet ikke håndtere spillet.de andre spil,som
> > jeg har er bare blevet super gode,det er det eneste spil ,som jeg har
> > problemer med please help me.kører foresten med en compaq 5838 500mhz.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 13-09-02 23:14

Tak for svaret Johnny.
dette er bare noget som dur super godt gået,mange gange tak