/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd???
Fra : Dirty_joker
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 22-03-05 19:37

Hejsa alle derude!
Jeg har en masse musik liggende på min computer.
Men når jeg vil hører nogle af nummerene på min bærbar kan jeg ikke hører dem.
Jeg plejer at hører dem i windows media men når jeg trykker play kører den grønne linie frem og der vises hvor lang tid der er spillet af det valgte nummer... Men der kommer intet musik frem.. Selvom jeg tit har hørt musik på den.. Jeg har også alt i lydstyrke sat til..

Nogle der ved hvad problemet kan være???

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:38

kan være manglende lyddriver..
Men du er sikker på at der ik er sat hak i mute under lydinstillinger?

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:38

kan være manglende lyddriver..
Men du er sikker på at der ik er sat hak i mute under lydinstillinger?

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:38

kan være manglende lyddriver..
Men du er sikker på at der ik er sat hak i mute under lydinstillinger?

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:39

ups..der gik min com vist lige amok..sorry..

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 22-03-05 19:48

Jeg kan kun finde den hvor der står lyd fra..
Men der er ikke sat hak!
Hvor finder du den du taler om??
Kunne det være i selve windows media?

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:51

nej inde i kontrol panel vælger du lyde og lydenheder, under lydstyrke klik avanceret, se om der er hak i nogle af dem...hvis ik så tjek medie player som du selv siger, ellers må jeg vælge pas...prøv evt. at genstarte for at som om det skulle virke..

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 22-03-05 20:08

Kan det være så simple at at det lille knap i media player er aktiveret (lyd knappen)
det har jeg gjort in gang med mine ???