/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Printer offline
Fra : barneyboy
Vist : 1295 gange
200 point
Dato : 22-03-05 19:26

Jeg har en canon smartbase mp360, jeg kan godt scanne billeder fra den og ligge dem ind på computeren, men når jeg så vil udskrive noget, siger den "printer offline" jeg sætter den så til online under fax og printerenheder..derefter siger den "fejl-siden kunne ikke udskrives..jeg har desperat brug for hjælp...og gerne hurtigt..

-barney

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 22-03-05 19:40

Træk USB stikket ud - genstart comp og sæt stikket i igen.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 19:53

hjælper ik..men tror du det kan skyldes at jeg ik har windows installeret ordentligt? for da jeg kørte en repair var der en masse filer den ikke kunne installere..hvad kan jeg evt. gøre ved det? har kørt repair flere gange og det er 10-15 filer den ik kan installere fra cd'en..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 20:00

Læg XP skiven i skuffen
start>kør>skriv sfc /scannow >ok
Nu kan det være den henter manglende filer.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 20:20

den siger stadig "siden kunne ik udskrives"...og printeren stiller stadig sig selv som offline ved standard..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 20:28

start>indstillinger>printere>
har du flere printere der
er den sat som default/standard
h-klik på printeren >egenskaber >kan du sætte noget
har du prøvet at tilføje en printer (den samme) inden du sætter stikket i og så vente til efter genstart med at sætte til

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 20:36

ved ik hvad der skete, men jeg slettede alle drivers til printer og hev usb stikket ud og genstartede..og nu printer den somom den ik har bestilt andet...

Stor tak for indsatsen til dig emesen..

Godkendelse af svar
Fra : barneyboy

Dato : 22-03-05 20:37

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 20:42

selv tak og