/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incridimail
Fra : jensviggo
Vist : 630 gange
50 point
Dato : 22-03-05 16:05

Jeg kører xp, har installeret incredimail, hvis jeg nu vil tilbage til mit outlook ekspress igen, hvad gør jeg så?

jensviggo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-03-05 16:12

Hej jensviggo.
Du går ind i kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer og her sletter du simpelt hen incredimail, så har du igen din Outlook kørende
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 16:15

Brug din mulighed for af fjerne software via Kontrolcentret. Når du har fjernet incredimail, kan du kalde Outlook igen og vælge den som standard email-program.
I øvrigt synes jeg at du skal bruge Outlook Office i stedet for Ekspress, det er et bedre program. Hvis du gør det kan du fra Incredimail's side downloade en speciel Add-on version af Incredimail, der tillader dig at beholde din Outlook Office men kun have Incredimail som et ekstra krydderi. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-05 17:53

Du behøver IKKE at fjerne Incredimail.
Du skal blot sørge for at Outlook er dit STANDARDPROGRAM til email.
Begge programmer fungerer fint med hinanden og læser fra hinandens adressekartoteker osv.
Dette uanset om du bruger Express eller Outlook.
Men ellers kan jeg da kun tilslutte mig at bruge den Add-on til outlook som Incredimail tilbyder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-05 17:56

Iøvrigt skal man ALTID bruge det afinstallationsprogram som er med programmet og kun bruge kontrolpanel hvis der ikke er et afinstallationsprogram med programmet.
Men ok - De fleste kalder den samme afinstallationsfil....

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-03-05 18:45

. ja det er jo DET refi
Selv programmets eget afinstalationsprogram fjerner mange gange ikke det hele
..... her kan man så manuelt fjerne det sidste via stifinder.
--------------------------------
men prøv at fjerne et program, og gå så ind i stifinder og søg, når du mener det hele er væk, så vil du ofte blive overrasket
Hvis jensviggo er "godt træt" af Incredimail (Jeg forstår ham godt) så kan han ligeså godt fjerne det fra Computeren
Skulle han igen få lyst, så er det jo intet problem at hente det igen

GOD PÅSKE allesammen
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 23-03-05 06:58

arne.jakobsen

Hvad er det der gør Outlook til et BEDRE program end Outlook Express?

Det er to FORSKELLIGE programmer og det du siger svarer til at du synes pærer er bedre end æbler.

Jeg har lagt mærke til i flere tråde at du efterhånden er ved at blive Kand's største smagsdommer, prøv at ton det lidt ned og svar på spøgsmålene, det vil mange mennesker blive meget gladere for

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-03-05 17:17

Tusind tak for alle de flotte besvarelser, jeg fandt selv ud af det to minutter efter jeg sendte spørgsmålet.
Jeg gik ind i programmer ok valgte outlook, gik ind og valgte det som standard, så er den potte ude, vil jeg senere så vælge incredimail, så er det ingen problem, men tak til alle og god påske.

jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-03-05 17:21

jeg mener, jeg naturligvis, at jeg altid kan vælge incredimail, hvis jeg får lyst

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-05 10:56

Min kommentar gik bare på at HVIS du skifter fra Outlook Express til Outlook Office, kan du have Incredimails sjove muligheder samtidigt med og i samme program som Outlook Office. Jeg bruger det selv er meget glad for kombinationsmuligheden. Dette kan ikke lade sig gøre i Express.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 17:15

Problemet er løst - kan vi så ikke få lukket spørgsmålet?