/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Søger translate Dansk - Engelsk
Fra : 2100
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 22-03-05 10:55

Jeg søger et godt translate program eller et link. Jeg bruger denne her, men den er ikke ret god. http://intertran.tranexp.com/Translate/result.shtml
Den skal kun oversætte fra Dansk - Engelsk & Engelsk - Dansk

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 22-03-05 11:30

proev een af disse links (klik ind paa linket og der er 3 sub-links)

http://dictionary.reference.com/others/Translation/D/Danish/

- du kan altid slaa op paa www.dictionary.com og finde en masse gode links paa on-line translations

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-03-05 11:32

jeg har engang lånt gylledal og politiken oversættelser på biblioteket, de ligger stadig på comp
især politiken`s QUICKfind eng - dan, har jeg stor glæde af
ellers er der mange på nettet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 11:53

En af Kandu's største sponsorer er netop et Translator-firma. Se reklame/link ovenfor.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-03-05 12:52

? Til arne jakobsen!
jeg har tidligere stillet ? her på kandu om værdien af dette oversættelses program du omtaler, uden at få noget brugbart svar
for ca. 4 år siden købte jeg for flere tusinde kroner et oversættelses program der hedder
Universal Translator 2000, jeg må sige om det at det er fuldstændig værdiløs
hvis du kender noget til det program du omtaler og kan sige god for det vil jeg købe det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 13:02

ferik - har det ikke selv og kender ingen der har det, men det ser da lovende ud. Jeg bruger altid selv følgende hjemmeside. Den indeholder on-line ordbøger på næsten alle sprog og mange forskellige emner:

http://www.seniorinternet.dk/senior21.htm

Men det er min opfattelse at 2100 har brug for en translator der kan oversætte tekster inde i et program/website.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 25-03-05 16:35

acilia: dine link siger mig ikke noget.
arne.jakobsen: Ja rigtig, det er et program som kan oversætte tekster ligesom den jeg selv beskrev. Den er desværre ikke ret god, derfor søger jeg en bedre.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 28-03-05 10:23

prøv at skrive "OVERSÆTTELSEW i søgefeltet øverst på denne side, og du vil se at ? har været oppe og vende mange gange

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 28-03-05 10:25

UPS selvfølgelig ingen W

Accepteret svar
Fra : shqiptar_ujk

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-05 17:41

Du skal gå derind!

den virker og er gratis!

http://danish.nigilist.ru

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 11-05-05 09:07

Tak for svaret shqiptar_ujk.