/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vidersendelse af post
Fra : galsen
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 11-09-02 17:00

Hvordan laver man vidersendelse af alt sin post f.eks til hotmail fra Outlook2000?
Kan man eventuelt gøre det via exchange serveren?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-02 17:24

Jeg ville bede serveren om at forwarde alt post til en bestemt modtager til en given adresse. Bed din systemadministrator hjælpe dig. Det er nemt og lige til. og ja Exchange kan gøre dette.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-09-02 19:26

Din internetudbyder har garanteret et link på sin side ang. viderestilling af e-mails. Gå ind på den og følg anvisningerne.
Der bør ikke være nogle problemer overhovedet.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-02 18:54

- spørger han så, med motoet: vejen til en hurtig løsning, istedet for at
konsultere bøgerne eller microsoft.com... hmmm.

(at skrive dette var hurtigere end at fortælle dig hvordan *s*)

--

Tweaki

ICQ 1002873

"galsen" <galsen.news@kandu.dk> wrote in message
news:rLIf9.70550$ww6.4856714@news010.worldonline.dk...
> Hvordan laver man vidersendelse af alt sin post f.eks til hotmail fra
> Outlook2000?
> Kan man eventuelt gøre det via exchange serveren?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-02 21:39

Wed, 11 Sep 2002 14:59:33 GMT, skrev "galsen"
<galsen.news@kandu.dk>:

>Hvordan laver man vidersendelse af alt sin post f.eks til hotmail fra
>Outlook2000?
>Kan man eventuelt gøre det via exchange serveren?

Måske - men det nemmeste er at gøre det via din udbyders webmail.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-02 16:09

Hejsa,

Du kan enter oprette en regl der vidersender alt der kommer i din indbakke,
ellers kan du på exchangeserveren angive en kontakt (i dette tilfælde din
hotmail konto) også skal modtage en kopi af hvad der kommer til din
postkasse

--
Ses,

Peter
www.air365.dk - Dykkerklubben for alle certifikater