/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Program, smarts cards spy eller??
Fra : bentok
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 22-03-05 07:10

Fandt noget af et gammel program på min reg.cleaner ved navn "smart cards and terminals"fra Schumberger,lurer på om det er noget snavs,spy eller hvad?jeg kender i hvert fald ikke noget til det.Måske er der nogen der gør?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 10:05

jeg tror bestemt ikke at det er noget snavs. Det er formentligt bare en driver til en kortlæser. Hvis dit Spyware-program ikke siger at der er spyware kan du bare lade den ligge. Har du ingen kortlæser f.eks. i din printer, kan du også bare slette den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 10:07

P.S.: Det kan også være en reklame for Schumberger der har sneget sig ind via nettet. Men den er næppe skadelig.

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 22-03-05 10:38

Hejsa. Forfatteren hedder Schlumberger, når jeg for stavet det rigtig. jeg har ingen kortlæser eller printer, jeg kan ikke finde den på søg ej heller i tilføj-fjern programmer, den er bare på min regcleaner under programmer. Mvh Bent

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-05 10:41

Fjern skidtet.

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 22-03-05 10:42

tror også det er en sniger!

Godkendelse af svar
Fra : bentok

Dato : 23-03-05 10:47

Tak for svaret arne.jakobsen. Har fjernet skidtet, uden uheld, det er jo altid rart at kunne spørge herinde først, inden man laver ulykker.
Mvh Bent