/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Redskabsskur 24 - 30m2
Fra : Benediktson
Vist : 4265 gange
60 point
Dato : 11-09-02 16:11

Er der nogle der har konstruktionstegninger og materialeliste til et redskabsskur/udhus er jeg meget interesseret.

Skuret skal være med sadeltag, ca 45 grader. Jeg er usikker på om jeg skal støbe fundament eller om jeg blot skal lave flisebelægning i skuret. Såfremt jeg vælger fliser er der da forhold jeg skal være opmærksomt på?

Ser frem til at høre fra "jer"

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-09-02 22:42

hej
Her er tegninger til et skur på 9,7 kvm, nok ikke stort nok, men det kan måske give en idé til hvordan du gør det.
og så er det meget udførligt.

http://home.worldonline.dk/isl34507/

men jeg kigge videre

mvh. Melander

Kommentar
Fra : arkitekten

Dato : 16-09-02 12:15

Prøv at kontakte Træbranchens Oplysningsråd, ligger i Lyngby.
Hilsen Per

Kommentar
Fra : Frants

Dato : 29-10-02 13:09

Alle der holder af at bygge i træ skal kigge her:

http://www.trainformation.se/

Her er byggeanvisninger osv.

De har udgivet nogle udemærkede byggefoldere.

Frants

Kommentar
Fra : Frants

Dato : 29-10-02 13:17

Et rigtigt sted for dem, der vil bygge i træ.

Her kan man købe instruktionsvideoer osv.

http://www.doityourself.se/

Frants

Accepteret svar
Fra : Jagd

Modtaget 60 point
Dato : 14-12-02 12:12

Vær opmærksom på at, hvis du vil have dit udhus forsikret under din alm. husforsikring, så skal det stå " på en støbt sokkel ". Det vil sige at du skal støbe en sokkel der er nede i 90 cm. og derpå bygge dit udhus.

Med hensyn til din MTR. - liste skal du blot køre rundt til de lokale byggemarkeder, der har de billeder af hvad de kan levere og er der et du falder for - ja så får du det leveret som en slags samlesæt, med tegninger, gode råd osv.

mvh Jørgen