/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
underjordiske fyringstanke
Fra : CCjunior
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 21-03-05 20:27

Vi har kig på et hus og er i tvivl om der skulle være en gamme diesel tank gemt, da en vognmand har ejet huset.
det sælges af kredit foreningen og der er ingen tilstands rapport..

kan man undersøge det gennem kommunen, eller hur.

Junior

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 21-03-05 20:32

Ja kommunen skal have de oplysninger, ellers har tidligere ejer bedraget.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-03-05 20:42

hvor finder man sådanne oplysninger ??

eftersom at sælger fralægger sig et hvert ansvar er det temmelig vigtigt at vi får styr på alt sådan noget..

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-05 20:47

BBR registeret i den lokale kommune ligger inde med oplysningerne - de ligger også inde med oplysninger om eventuelle forureninger, eller mistanker om dette.

Det er teknisk forvaltning du skal tale med - muligvis amtet vedr. forureningsscreeningen.

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 21-03-05 21:02

Tak for svaret berpox.

Tror sq det var det jeg skulle bruge.. lyder meget rigtigt..
Så må vi lige ringe til dem imorgen..

Junior

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-03-05 21:44

Der skal også være en tilstands rapport.
Keldd.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-03-05 22:14

der er en stor garage på 170 m2 og den er oprette som erhverv. så er der ikke krav på tilstands rapport desværre..