/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Beregning til huskøb
Fra : vildskud
Vist : 2585 gange
200 point
Dato : 21-03-05 20:02

Jeg er ved at kigge efter hus. Forleden var jeg forbi en side på internettet, hvor jeg kunne lave en lynhurtig beregning af, hvad jeg havde råd til. Det var en eller anden ejendomsmægler side... Jeg skulle bare skrive hvor meget jeg tjente efter skat, hvor høj min husleje var pt, hvad jeg havde opsparet og hvor højt disponibelt beløb jeg ønskede....
Og nu kan jeg ikke finde den side!!!
Er der nogen der kan hjælpe?

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-03-05 20:08

Ved ikke om det er denne du søger, men midt på siden står der: Kom godt i gang, og der er et beregningsskema

http://www.bgbank.dk/tommelfingerregelindkomst

mvh dova

Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 21-03-05 20:16

Hej Dova
Tak skal du have, det var nu ikke lige den, men den kunne godt bruges... Den anden var dog bedre... Så jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu..

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-03-05 20:27

Hvad så denne her:
Køb bolig
hvad har du råd til

http://www.nybolig.dk/index.jsp

mvh dova

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-03-05 00:47

Hej vildskud

Kan du bruge denne side?

http://www.rd.dk/beregninger

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 22-03-05 08:14

Hej Dova og Frank... Desværre, det er ikke nogen af dem... Men tak for hkælpen alligevle - lader lige spørgsmålet stå...

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 22-03-05 08:15

hkælpen=hjælpen!!!