/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Afsætningsrapport HH3
Fra : Linkin_noller
Vist : 697 gange
100 point
Dato : 21-03-05 20:01

Jeg skal som antydet skrive årsrapport i afsætning på HH3, som alle gør... Men vi har ikke en særlig kompetent lærer, og det volder derfor en del problemer.. Er der nogle der har en opgave (som inspiration, rolig. Har jo valgt både land og virksomhed) eller bare har styr på det og kan hjælpe....??
L_N

Kommentar
Fra : RomanG

Dato : 24-03-05 00:29

Hvorfor skriver du dit indlæg under "højere uddannelser"?? HH kan vist ikke betragtes som en højere uddannelse.

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 24-03-05 12:08

fordi jeg mener jeg så et andet indlæg der omhandlede noget på hh.

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 09-04-05 21:15

Dengang jeg skrev sso på tredje år fik jeg en gammel opgave udleveret af min lærer så jeg kunne få lidt inspiration. Jeg skrev om erhversret, men kan du ikke bare høre din lærer om du eventuelt kunne få lov til det samme?

Held & lykke med det.