/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min knap på min nokia er svær at trykke ~
Fra : bjarne1og2
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 11-09-02 16:02

Hey! Jeg har en nokia 3330 og en af mine knapper (3-knappen) er svær at trykke ned med mit originaltastetur! Øhh......hvad kan jeg gøre?! KH: Jonas...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-02 17:24

"bjarne1og2" <bjarne1og2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LVHf9.70526$ww6.4851935@news010.worldonline.dk...
> Hey! Jeg har en nokia 3330 og en af mine knapper (3-knappen) er svær at
> trykke ned med mit originaltastetur! Øhh......hvad kan jeg gøre?! KH:
> Jonas...

Åben >> Rens

MVH
JRS

Accepteret svar
Fra : ZzorozZ

Modtaget 50 point
Dato : 11-09-02 20:16

1>Det KAN godt være et problem, men som regel er det fordi at der er kommet lidt sand eller andet ind under tasten, og så giver det problemer at trykke den ned.
2>Det kan også være noget helt andet, nu ved jeg ikke hvor gammel din telefon er men hvis den er ældre og derfor slidt, kan tasten være i stykker.

1<Hvis der sidder skidt under tasten skal du blot skille telefonen ad og fjerne det som sidder og forhindre dig i at trykke tasten ned.
2<Hvis tasten er i stykker vil jeg forslå at du går til en nokia forhandler og får dem til at se på det.

[ZzorozZ]

Kommentar
Fra : Stonesten

Dato : 18-09-02 12:26

Yes. Under fronten sidder der en "ting" hvor knapperne aktiveres der under skal der renses med spirt og en vatpind!!!
Jeg har selv haft de samme problemer!!!

GREAT