/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
alu fælger
Fra : qwedsazxc
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 21-03-05 14:09

jeg skal bruge nogle 18- 19 tommer alu fælger til en mercedes 5 huller så jeg ville lige spørger om de kan betale sig at tage til tyskland og købe dem eller om der er nogle af jer som kender nogle bllige steder men kan købe dem

og hvis det kan betale sig vil jeg gerne have nogle internet sider hvor jeg kan se dem .

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 21-03-05 15:20

Hej !
Prøv f.eks. www.atu.de - klik på AKTUELLE ANGEBOTE. De er ret billige og har værksted og det hele. Nærmeste afdeling ligger i Flenborg - næsten lige ved siden af Bauhaus og Fördepark.
Venlig hilsen
Gnilbo

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 21-03-05 21:39

Hejsa Champ!...

Ærlig talt ved jeg ikk om jeg det kan betale sig at køre til Tyskland for at hente fælgene. Det kommer jo også an på hvor i landet du kommer fra... Men jeg har to steder jeg kan anbefale i Danmark. Den ene er DTJ-Handel - han plejer at være fair i prisen. Han ligger på Fyn, og han har Mercer-fælge i både 18-19-20 tommer. Hans hjemmeside er www.dtj-handel.dk ... Det andet sted er Give Dækcenter, ligger mærkelig nok i Give. Men er kendt for at være meget billige i priserne. På hjemmesiden, står der ikk størrelser eller hul afstand. Men der er billeder af hver fælg. Så når du har fundet en du sys om, så ring og hør om det er noget han har, og hva det skal koste.. det gjorde jeg. Og fik 4 stk 15 tommer fælge, med krom bred kant til min Polo for 4000 med dæk...:D

Held og lykke med Jagten...

KlausHansen

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 21-03-05 21:56

Hej igen !

Hos www.atu.de kan du også gå ind i deres online-shop og vælge "Alufelge". Så kan du angive info om, hvilken Mercedes du har, og hvor store fælge skal være, så kommer der forslag til dig.

Venlig hilsen

Gnilbo

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 21-03-05 21:57

Hej igen !

Hos www.atu.de kan du også gå ind i deres online-shop og vælge "Alufelge". Så kan du angive info om, hvilken Mercedes du har, og hvor store fælge skal være, så kommer der forslag til dig.

Venlig hilsen

Gnilbo

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 21-03-05 22:01

http://www.give-daek.dk/ .... Glemte den lig... sorry

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-03-05 22:26

Du kan også se her: www.sds.dk
alimak