/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor kan jeg ikke se alle svar?
Fra : acilia
Vist : 327 gange
20 point
Dato : 21-03-05 13:06

Jeg abonnerer paa et spoergsmaal, hvor jeg faar email hver gang der kommer et nyt indlaeg.
Naar jeg gaar ind paa spoergsmaalet ( feks. via seneste 25) - staar der parantes (4) udfor hvilket betyder 4 besvarelser - right!?
Hvorfor er det saa at naar jeg gaar ind og kigger paa det saa kan jeg kun se 2 besvarelser (som er mine egne .. )

Findes der 'skjulte' svar eller hvad?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-05 13:10

Det lyder ganske rigtigt skrupforkert og jeg har aldrig oplevet det. Så jeg hænger lige på for at læse det korrekte svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-05 13:10

Det er tidligere sket at nogle indlæg mangler hvis kandu har kørt langsomt.

Hvilket spørgsmål?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-05 13:12

Det kan lade sig gøre, hvis der er sket en fejl.
Nogen gange oplever vi, at kommentarer der er skrevet, enten ikke kommer med eller også forsvinder igen, men de tæller stadig med i det antal der står i parentesen.

mvh dova

men prøv at find et af de spørgsmål du mener, og læg et link, så kan vi prøve om vi heller ikke kan se de andre kommentarer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-05 13:12

Ja der er skjulte svar.

Nogle (få) brugeres svar er så dårlige eller ubehagelige, at Kandu skjuler dem, for at skåne de andre brugere.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 21-03-05 13:12

Spoergsmaalet er 'ferie med 1-aarig??' - jeg har tjekket nogle gange - men jeg ser stadig kun 2 svar! - hvad med Jer? -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-03-05 13:14

Ja, der er kun dine to kommentarer, så det er ikke en fejl hos dig, men i Kandu-systemet.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-05 13:15

Der er kun dine to svar, men det er sket tidligere at den fejl opstår.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 21-03-05 13:19

okay tak for det - var bare nysgerrig - det maa vel vaere en fejl i systemet - godt at vide

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 21-03-05 13:19

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 15:12

Hej acilia.
Sker det så også, at du får mail om, at der er kommentar til dit spørgsmål, selv om der ikke er nogen. Eller kommentar til andres spørgsmål, hvor der heller ikke er nogen???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 21-03-05 15:22

Hej Jette
Nej det har jeg ikke proevet (endnu..) - jeg er forholdsvis ny bruger herinde - jeg skal nok raabe op hvis det sker
Sus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 15:31

Ok, vær du kun glad for det. Det er drønirriterende. Jeg får dem med jævne mellemrum. Kandu er ikke ligefrem kendt for at køre optimalt. Hvis du ikke har fundet ud af det endnu, så kører det også nogle gange så langsomt, at man kan nå at gøre (næsten) hele hytten ren, mens den henter et spørgsmål/kommentar. Og så sker det tit, at den bare kommer med siden: Der er desværre sket en fjel. Prøv igen senere. Det kan blive ved i timevis, men også kun et par min., så kører det stærkt igen. Ingen fatter lige, hvad de har gang i.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 31-03-05 21:43

jeg er ret ny så jeg har kun mdtaget rigtige henvendelser.
men selvfølgelig kan der nok opstå skjulte svar.
herluf