/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
FS på CD
Fra : svendgiversen
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 21-03-05 08:08

Engang kunne man erhverve Family Search for hele Scandinavien på CD.
Kan man stadig dette?
Er det mormonerne selv der udgiver??
Eller hvor skal man henvende sig???
Svend

Accepteret svar
Fra : larshau

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-05 09:44

Du kan kontakte Slægtshistorisk Center på Maglegårds Alle 85 i Søborg. De har nok CD'erne stående, og her kan du så studere CD'en og printe ud derfra.
På Familysearch.org kan du under Family History Centers få at vide, hvilke centre der ligger i Danmark. Der er opgivet adresse og telefonnummer.
Så kunne du jo prøve at høre om de har CD'erne stående. Det er ikke et krav, at centrene skal have disse CD'er

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-03-05 18:39

Tak for svaret larshau.

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 25-03-05 22:44

hallo svend.
jeg har dem 1 døbt cd med dansker 1 viede cd med dansker 1 norsk 1 svensk og jeg mener også der er en finsk.
skriv privat til mig, du må gerne låne dem.
h Dorte vestergaard.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-05 09:08

Dorte jeg har de samme, også de Finske.
Kun fordi jeg blev spurgt, under Lintner2:
"
Hej svendgiversen
hvor er det du søger
//anne
"
stillede jeg et nyt; for ikke at forplumre hoved spørgsmålet.

Mine har jeg "arvet".
Har du købt dine et officielt sted, kan du måske oplyse hvor?
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 26-03-05 09:45

nej mine er et kopi fra en..