/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Titel på film - måske af Polanskie
Fra : Beatfanatic
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 20-03-05 17:25

Det bliver lidt rodet det her!Hvem kender "kultfilmen" der "handler" om en lejer der
flytter ind i en lejlighed et sted i New York(tror jeg)også sker der en masse mystiske ting og sager? Jeg kan huske et klip fra filmen hvor en person ses fuldstændig rullet
ind i bandage omkring hovedet(morsomt)Hedder filmen bare Den nye lejer?
ER det Roman Polanskie der har lavet den?Hvornår er den fra?
venligst beatfanatic

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-05 17:32
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-05 17:34

Mener den ender med han selv springer ud af vinduet! Men godt nok mange år siden jeg har set den!

Godkendelse af svar
Fra : Beatfanatic

Dato : 20-03-05 17:40

Tak for svaret tedd.
Det var sgu fedt...det VAR lige præcis den film,det er også lang tid siden jeg har set den.Jeg vil se den igen.Undre mig over hvorfor filmen blev haglet ned?
Den er sq da lir.....også er det jo Polanski!

Kommentar
Fra : Beatfanatic

Dato : 20-03-05 17:55

Og tak for det gode link.....jeg er nybegynder her i forumet,så jeg håber sq ikke
denne tak koster point!Jeg er ikke helt med på pointsystemet endnu!!!
Beatfanatic

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-05 17:58

Han var vist temmelig forfulgt omkring den periode! Lidt ligesom at skulle anmelde et Michael Jackson album i dag!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-05 17:59

Næh det koster ikke point hvergang du kommenterer, kun når du accepterer et svar!

Kommentar
Fra : Beatfanatic

Dato : 20-03-05 21:05

Ja det har du ret i.....lidt lissom Jackson!!!
Jeg er ret vild med Polanski(hans film og hele historien omkring ham....mordet på
Sharon Tate(by the Mansongirls)hele myten!
Grunden til jeg ikke var sikker på - Den nye lejer...var af Polanski var sikkert fordi
den går under "fransk" navn i diverse film forums,og så er det mange år siden jeg så den.Jeg kendte ikke Polanski som 15 årig.