/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skærmdriver, Defekte windows billeder og~
Fra : TheOsirisDK
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 20-03-05 11:08

Nu er jeg efterhånden blevet træt af de utalige fejlmeldinger(og lignende) der popper op på min computer, kandu ik hjælpe mig af med nogle af dem:

1, Skærmdriver! Hver gang jeg prøver at installere den seneste grafik driver (til Gefore 4MX) siger den noget med der er noget galt med mit windows produkt og jeg bør kontakte min forhandler - driveren bliver dog installeret men den siger samtidig at nogle funktion KAN gå tabt eller sådan noget. Nu, 3 måneder senere, er jeg så begyndt at opleve grafik korruptioner i de fleste af de computer spil jeg spiller for tiden, samt programmer som 3D studio max og lignede. (mærkelige streger bliver trukket hen over skærmen - svært at forklare)
Den siger at jeg bør geninstallere min SKÆRMDRIVER. Se jeg kunne forstille mig en skærmdriver og en grafikdriver ikke er den samme, og tænkte hvor for jeg fat på sådan en?

2, Defekt windows afbilledning (noget den stil) Hver gang jeg starter min computer for jeg at vide at "Service32" har fundet en defekt windows afbilledning/et billed. Jeg mindes at programmet Service32 er et ad/spy-ware? btw hvad er et windows billede? lol

3, til sidst, kandu vise mig et link til et sted hvor man kan se en oversigt over nogle af de mere kendte ad-ware der findes og hvordan de fjernes?
Jeg HAR været inde på sådan en side engang, men har glemt navnet.
Hver gang windows starter op starter processer som "Service32", "spoolsv", "smds", "ipodservice", "I/Lsass", "svchost" og andre som jeg ikke lige kan huske navnet på op, jeg ved ikke lige hvad for nogle der gør hvad, men min ad-aware vil ikke fjerne dem - så hvis nogle kendte noget der kunne?

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 20-03-05 11:47
Kommentar
Fra : Anli

Dato : 20-03-05 11:49

Ups, en lille fejl, sorry.

http://www.arlet.dk/

Kommentar
Fra : penny

Dato : 20-03-05 11:49

du kan prøve den here http://housecall.trendmicro.com/
hilsen
Penny

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 20-03-05 13:10

kig evt. forbi www.spywarefri.kd/forum

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 20-03-05 16:07

ang din skærmdriver afinstall den og genstart og gå på winopdat den virker den den finder til din.

Defekt windows : sæt din win cd i og sluk start så og spring den første mulihed med r over går vider til du skal indstal et nyt sys og lig det samme sted men vælge r her så gemmer du alle dine instillinger. men husk at ha din kode klar. så ser det ud som før men uden fejl...

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 20-03-05 16:08

ang din skærmdriver afinstall den og genstart og gå på winopdat den virker den den finder til din.

Defekt windows : sæt din win cd i og sluk start så og spring den første mulihed med r over går vider til du skal indstal et nyt sys og lig det samme sted men vælge r her så gemmer du alle dine instillinger. men husk at ha din kode klar. så ser det ud som før men uden fejl...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 20-03-05 17:10

Altså først skal jeg afinstallere mit grafikdriver, opdatere min windows og så geninstallere grafikdriveren eller hvad?
er ik helt med...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 10:31

hmmm det ser ikke ud til at du lige får svar på hvad du spørger om så du forstår det - opret et nyt spørgsmål med henvisning til det her - så kan det være der er nogen der er vågne