/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Formindske iso eller ændre iso til vob
Fra : grausen
Vist : 2796 gange
50 point
Dato : 19-03-05 23:54

Jeg har en isofil jeg meget gerne vil konvertere ned på en dvd skive. Når den er konverteret, fylder den 5,6 gb. Det er jo for meget, så mit spørgsmål lyder:
Findes der et program der kan "krympe" en isofil til at kunne være på en dvd skive? jeg tænker på et program som dvd2one der kan kortne vobfiler, men ikke iso.
Eller findes der evt. et program der kan lave iso om til vob?

Håber I forstår meningen ellers bare spørg

Hvis nogen kan hjælpe med et svar der kan løse mit problem, giver jeg 250 point ekstra.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-05 06:12

ville prøve med deamon tools og mount iso og her efter dvddecrypter

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-03-05 06:20

det kan da være en prøve

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 20-03-05 10:55

ja du er nødt til at "pakke den ud" altså gøre som rotw siger det er den måde jeg gør det på derefter så bruger du dvd2one eller dvd shrink eller lign

også er det bare at brænde den

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-03-05 17:54

dvddecrypter pakker dvd om så at du kan vælge nogle af sprogne og underteksterne, forfilm fra så det fylder mindere

dvdshrink eller clonedvd

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 28-03-05 15:02

Tak for svaret rotw.