/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
koder til far cry!
Fra : Chrillemand
Vist : 638 gange
66 point
Dato : 19-03-05 23:43

Ja, jeg ved godt det er latterligt, men jeg har altså lige brug for nogle koder alligevel. Jeg kan sagtens finde dem, men problemet er at få dem til at virke.

Jeg skal åbne en consol ved at trykke på ~ men det virker ikke! Kan nogen hjælpe? http://www.cheatmad.com/cheatcodes/site/search/8018/PC%20-%20Windows/Far%20Cry her er kopder, men jeg kan ikke få dem til at virke!

\\Chrille

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-03-05 23:48

Hej Crille!

Jeg ser frem til at du får et svar der kan bruges, da jeg også har haft mine problemer med at få koderne til at virke.

Jeg kan få en konsol frem ved at trykke på "½" tasten i øverste venstre hjørne af mit keyboard.

Tri

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 76 point
Dato : 20-03-05 00:06

Højreklik på Farcry ikonet på dit skrivebord og tilføj -devmode i destinationsfeltet Husk mellemrum efter det sidste "

Start spillet fra skrivebordsikonet istedet for den menu der dukker op når du smider CD'en i! Så trykker du på ½ tasten og indtaster koden og trykker derefter på Return/Enter knappen! Så skulle det gerne virke?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 20-03-05 15:56

hmm, det vil den ikke godtage. Den siger at stien ikke findes... kunne du ikke prøve at kopiere dit denstinationsfelt herind?

Kan det ændre noget at jeg kører med nocd patch?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-05 16:30

Min hedder "F:\Games\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode

Normalt vil den lægge sig på "C:\Games\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" hvis man ikke ændrer destination under instalering!

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 20-03-05 17:40

Tak for svaret tedd.

jeg fik det til at virke efter jeg ikke kunne finde ud af det. jeg glemte mellemrum før og efter. Det kom til at se sådan ud:
"E:\Real Games\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode "

tak for hjælpen! Men hvorfor ligger consollen under "½" tasten, og ikke ~ som de skrev på hjemmesiderne?

\\Chrille

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-05 17:45

fordi ~ (tilde tasten) ligger på ½ tasten på et amerikansk tastatur!

Kommentar
Fra : Joysen

Dato : 29-04-05 20:26

Hej alle...!

Er der en der kan hjælpe mig...?

Jeg har fundet ud at det der står ovenover. Næsten da...!
Det er nemlig sådan, at jeg ikke kan få god mode til at virke...! (altså ved at trykke på backspace)
Men kan god få det andet til at virke (f.eks. 999 ammo ved at trykke på O). Hvordan kan det være...?
Har også prøvet at trykke på ½ og så skrive : god_mode_count=1 men det virker heller ikke...!
Hvad har jeg gjort galt...?

Håber at der er en der kan svarer mig...!
På forhånd tak.

KnuSs Joy

Kommentar
Fra : Happydyke

Dato : 22-05-07 22:24

Hej Alle.

Jeg sidder fast i far cry. der hvor man går rundt i skoven med alle uhyrerne, hvor der er gang stier oppe i træerne... Jeg kan ikke finde det skide nøgle kort, inde i bunkerne. HJÆLP MIG.

Kommentar
Fra : homie01

Dato : 17-11-07 12:12

hjælp jeg er noget til en bane i boat, hvor jeg er på en båd. hvordan jeg klarer jeg helikopteren.