/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvad er det højeste level i World of War~
Fra : dikas
Vist : 621 gange
80 point
Dato : 19-03-05 20:21

Hey alle sammen.....!!!!
Jeg har tit tænkt på hvad det højeste level er i world of warcraft jeg har højst se en i level 62....

Mvh.
Mikkel

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 19-03-05 20:40

lav en brugr og spørg på www.tweakup.dk
En fed side for unge bruger der er til spil, com og casemod

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 19-03-05 21:23

Hejsa dikas

Der findes ikke noget højeste level til spillet, da Blizzard hele tiden bygger mere på spillet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-03-05 21:40

Hvem er det så, der er på level 62 ?

Jeg kan ikke finde nogen højere end level 60.

Jeg har set på denne side

http://wow-gotk.tk

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 80 point
Dato : 20-03-05 10:40

Du skal ikke logge ind, men i sidste linie af teksten klikker du på "here"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-03-05 10:44

Som spiller af spillet må jeg sige,at lige nu er det lvl 60. Der er ingen tegn på, at Blizz vil hæve grænsen som SOE fex gjorde i Everquest. SÅ hvis du har set en lvl 62, tja.. så er det nok ikke i WoW...

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 20-03-05 22:29

Jeg fandt bare et billede hvor der var en på lvl 62... men....

Og er der nogle der ved hvordan man laver æøå på et engelsk tastatur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-05 23:37

dikas

Kiggede du på den side jeg henviste til, den bliver opdateret hver dag.

Hvis du søger på "level" kan du eks. skrive 62 , der er ingen på den level.

æøå er det ikke : ; '

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-03-05 09:58

men man kan skrive med æ,ø og å ingame

Bare noget gylle, at kalde sig Grønskolling, for udenlandske spillere kan ikke stave til det

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 22-03-05 17:38

Okay.. er der nogle der ved hvad for et attack hos druid der gør en til et dyr+???
jeg hæver det med 30!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-03-05 18:08

Øhm... Det er der mange ting der gør.
Druid's kan shapeshifte, og lave sig om til en bjørn/ kat...
Prøv at uddyb dit spørgsmål lidt.

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 22-03-05 18:47

Tak for svaret ans.
            Og jeg Fandt selv ud af Det med dyret