/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Login i Flash
Fra : FreeGeG
Vist : 961 gange
50 point
Dato : 19-03-05 19:25

Kan man lave et login script i flash, siden jeg skal have en flot og dynamisk login, gad jeg godt finde ud af om det kan lade sig gøre i flash?
nogen der har tid til at lave et exempel i en .fla fil til mig?

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 19-03-05 22:09

Hvis du kigger på http://www.per-olof.net/phpscript/default.asp finder du 2 st former med login med Flash, men husk at Flash login uden brug af en DB ikke er 100% sikker.

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 19-03-05 22:09

Under Flash Demo og download så klart

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-05 19:13

selv hvis du bruger en database, er det kun en falsk tryghed ...
den sikreste måde at gøre det på, uden brug af serverside scripts som asp eller php, vil jeg tro er gatekeeper metoden
dette går ud på at brugernavnet undermappen på serveren og passwordet er navnet på htmfilen hvor du så tilføjer ".htm"

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : FreeGeG

Dato : 09-04-05 12:34

jeg forsøger i java så, siden man kan lave client/server script i det, man kan jo altid nægte adgang med serversiden :)

Godkendelse af svar
Fra : FreeGeG

Dato : 09-04-05 12:34

Tak for svaret Phylock.