/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hvor kan man anskaffe skum-materiale?
Fra : Jacob_HJ
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 19-03-05 16:46

Hvor kan man købe skum-materiale?

Skal bruge 2" skumplade.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 19-03-05 17:44

Tømmerhandler

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-03-05 17:59

Afhænger af hvad det er for noget skum

Kommentar
Fra : Jacob_HJ

Dato : 20-03-05 08:22

Jeg skal bruge en tyk/hård slags skum. Det skal bruges til at lyddæmpe trommer. Findes det et eller andet sted?

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-05 10:19

          Sponsorerede links
Find Skumgummi
På Eniro.dk finder du det du søger
Eniro - Find it Easy
www.eniro.dk
Ingeniørens Indkøbsbog
Findes det
findes det her!
www.ii.dk

Eniro - Firma - Skumgummi
... Faggruppe: Skumgummi. Jydsk Skum. Jægergårdsgade 77 8000 Århus C, tlf. ... Faggruppe: Skumgummi. Skum & Stof. Sankt Hans Gade 45 4000 Roskilde, tlf. ...
firma.eniro.dk/query?what=cs&header_code=30675& dir_area=&header_name=Skumgummi&search_wor... - 56k - Cached - Lignende sider

butik25
... Skumgummi m. æggebakkemønster. Skumgummi til topmadras, foring af tasker mm ... Komplet ombetrækning med nyt skumgummi og vat hvis dette er nødvendigt. ...
www.skindladen.dk/butik32.htm - 47k - Cached - Lignende sider

Hjælpemiddelbasen : Legeredskaber af skumgummi
... Serie: Legeredskaber af skumgummi Tilføj til huskelisten ... Er lavet af skumgummi betrukket med vandtæt stof, der kan vaskes og aftørres. PVC-fri. ...
www.hmi-basen.dk/ r11x.asp?linkinfo=10206&include=00000 - 20k - 18 mar 2005 - Cached - Lignende sider

De Gule Sider: Skumgummi
Fagregister, nummeroplysning, kort og rutevejledning for hele Danmark. Findes det, findes det her.
www.degulesider.dk/vbw/kategori/Skumgummi_00025949.html - 97k - 18 mar 2005 - Cached - Lignende sider

Godkendelse af svar
Fra : Jacob_HJ

Dato : 20-03-05 11:07

Tak for svaret 25.