/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opsætning af webserver+mydot.tk
Fra : hubi
Vist : 330 gange
10 point
Dato : 19-03-05 16:32

heey... jeg har lavet en hjemmeside kun i html og lidt billeder, jeg vil hoste siden fra min egen pc. mit spørgsmål går ud på om der er nogle der kan komme med en detaljeret forklaring på hvilke programmer jeg skal ha for at kunne køre en webserver og hvordan jeg forbinder et mydot.tk domæne til det... sidste spørgsmål hvad skal jeg skrive når jeg bliver spurgt på mydot.tk om hvad jeg skal skrive i your curent web address???
her et et link så i ka se det... http://my.dot.tk/cgi-bin/bn01b.taloha?fldcountrynr=1&flddomainname=JESPERCLUB&fldemail=dsflkjsæ@ilhi.dk

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 19-03-05 17:06

Prøv at skrive din IP adresse. Du kan evt se den via www.myip.dk
mvh
Janus