/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
analog parabol
Fra : carlsen6
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 19-03-05 14:42

indehaver af en sådan..kan den i det hele taget bruges til noget mere,jeg tænker på de tyske kanaler,,deler nok ikke point ud før mandag..god week-end

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-05 15:31

Du kan uden problemer tage de tyske kanaler og Eurosport og CNN på Astra 19 gr. øst. det gør jeg, de er gratis og ikke kodet
og du kan betale hos Viasat for TV3 på 1 gr. Vest, hvis der er kortmodtager i recieveren.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 19-03-05 15:41

Du får lige en liste over de kanaler du kan tage:
RTL
RTL 2
RTL shop
Eurosport
Vox
Sat 1
Arte
Sat 3
RTL super
Pro 7
Mtv 2 pop
Viva plus
DSF
5 live
NDR
Mtv tysk
CNN
n-tv
rbb
ZDF
Phoenix
WDR
hr
BR-alpha
mdr
Viva
BW
Ki-Ka
CNBC
QVC
N-24
HSE
Alle på Astra

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 21-03-05 10:52

Tak for svaret dova.vil prøve her i påsken,,havde hørt at man ikke kunne tage noget på dem mere