/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Medie afspiller
Fra : rectum
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 19-03-05 09:42

Nogle der kender en medie afspiller, som kan afspille alle film typer, samtigigt med at man downloader????
Er træt af at hente film ned, som enten er i dårlig kvalitet, eller som slet ikke er det som man troede.
Hjælp

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-05 11:32

http://www.videolan.org/vlc/ denne her kan afspille stortset alt
men alt efter hvilket progarm du bruger til at hente avi med ja så er der mange måder at patche programmer ind
alle p2p programmer henter jo forskellige dele af filmen fra mange forskelige og dermed ikke sikkert at du kan afspille din avi med det samme
men jeg vil give dig ret i at det er mega flad med fake filer så find et p2p program med en pri-wiever i så undgår du det

men prøv da lige med videolan først

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 19-03-05 12:58

oki, det prøver jeg lige

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 19-03-05 13:06

fed player, den virker. thanx

Godkendelse af svar
Fra : rectum

Dato : 19-03-05 13:06

Tak for svaret cbsjanten.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 19-03-05 13:42

no problem

hader fake files selv ;D