/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hentning af brevpapipir til outlook
Fra : jeanette18
Vist : 1311 gange
50 point
Dato : 19-03-05 09:36

Ud over at jeg i outlook 2003 kan hente mere brevpapir i microsoft`s eget system via funktioner - indstilling - postformat - vælg brevpapir - hent mere brevpapir - søger jeg helt andre muligheder for at jeg på internettet kan hente sjove og spændende brevpapirer som selvfølgelig kan arbejde sammen med outlookprogrammet. Især op til højtiderne kunne det være sjovt at benytte speciel designet påskebreve - julebreve osv.
Dette skulle ses som et alternativ til selv at konstrurere disse brevpapirer med clipart osv.

Nogen der har nogle gode forslag?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 10:22

nu det er påske så her :
http://thundercloud.net/stationery/easter/

der er langt flere muligheder - kig siden igennem

og ellers brug for eks google osv til at søge med

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-03-05 10:25
Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-03-05 10:31

Hvis du har lidt kendskab til HTML kodning, så kan du lave dine helt egne design, evt med musik baggrund i MID format.
Det er ret simpelt da det ligner en miniature af en hjemmeside.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 11:47

vedr. severinos svar herover - så kan du lære meget lige om det hos bla hanne fachmann

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-05 16:04

Her er flere muligheder - enren som extra emailprogram eller som outlook add-on.

http://www.incredimail.com/english/download.html

http://www.incredimail.com/english/splash/splash_emo_f3_v1.html

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 16:17

Kære memuel: Jeg har prøvet dit link af og synes faktisk vældig godt om denne her:
http://www.fachmann.dk/fremstil-brevpapir/solsort/black-bird.html
Midt "på papiret" er der en ramme hvori man kan høre fuglelyde. Denne kan jeg jo ikke have på mit brevpapir. Hvordan får jeg impleteret dette link ind i mit outlook? Via gem som til mappen billeder hjælper ikke, da det så er rammen jeg får lagt ind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 19:57

jeanette - hvis du downlader baggrundsbillede og jpeg billede for sig kan du selv bestemme hvor lige de skal sidde og så kommer musikhalhøjsaen ikke med.
Vil du have musikken med så nup den lige - og skriv den ind sådan i kilden:
<EMBED SRC="byebyebb.mid" WIDTH="70" HEIGHT="40" AUTOSTART="true" LOOP="true" TYPE="audio/midi">

Ved godt hanne fachmann er god til at gemme nogen af sine ting - men her er det muligt

var det sådan du mente ????????

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 20:05

Kære miritdk. Uha programmering er ikke lige min kop the men jeg vil da prøve dit tip af på bedste vis:)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 20:10

Miritdk. Hvordan bærer jeg mig med at downloade baggrundsbilledet og jpeg billedet for sig? Kan siden ikke kun downloades i èt huk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 20:10

øhhh kan du ikke sende link til hvor du fandt hvad du ville - der er som regel en exe - zip - eller eml fil parat så undgår du at lave noget selv - og kan desuden fjerne hvad du ikke vil have
altså ikke linket du har skrevet til memuel - men hvor det ellers ligger - ---- er vist træt her lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 20:15

haha - fandt det selv - og lige det kan ikke som beskrevet - men så brug hvad jeg skrev først - lol.
(går ud fra du ved hvordan man laver brevpapir - ikk´???? )

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-05 20:18

jeanette - går du ud i siden hvor baggrunden er gemmer du som baggrund - og billedet som billede - de hører sammen men er adskilt. Ikke om den kan men - øhh - det er jo ikke så svært at formatere baggrunden - indsætte billedet hvor du ønsker det - og formatere igen og indsætte musikken - eller ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 20:24

jeg vil gerne sende den til dig hvis du smider en adresse til mig - du kan finde min i profilen

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 21:09

okay. e-mailadressen er spillemanden(snabel a)get2net.dk

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 21:12

Hey igen. Jeg har løst problemet og din løsning klokken 20.18 var helt ok.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 19-03-05 21:12

Tak for hjælpen og rigtig god weekend:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 21:18

ok fint så - sorry måtte lige forlade basen her og kom hjem til en spandfuld mails - god rest af weekenden selv