/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
RC racer ????
Fra : tiemaster
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 19-03-05 09:27

min kammerat har købt sig en fjernstyret bil til 3500 kr... ( tosse ) men vi kan ikke få den startet.
der er benzin på
gløderøret virker..
vi kan lige få den startet når så vi gir gas drukner den.. har os prøvet og stille på diverse skruer osv......
så hvad kan vi mere prøve kunne jo sjovt nok og prøve den.....

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 19-03-05 10:21

Hej

jeg mener at de bruger en special blanding
hvad er det for en motor ?

http://www.shop.graupner.de/webapp/commerce/command/ExecMacro/Graupner/macros/main.d2w/report?lang=de&show_cat=5480

her er en hjemeside for RC folket http://www.nmrc-racing.dk
http://www.graupner.de
mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 19-03-05 10:42

det er det rigtige benz der er på den.... købt hos forhandler...

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 21-03-05 09:02

Der sidder en lille luft skrue lige ved siden af hvor benzin slangen sidder på kaburatoren. Hvis du mener den drukner skal den spændes lidt, og hvis den får for lidt skal den løsnes lidt. drej kun en kvart omgang af gangen. Huns ku ikke må give andet en ½ gas indtil den har kørt en litter benzin af. Jeg har selv 3 Benzin biler, og 3500 er meget normal for en sådan bil :D så i er ikke blevet snydt

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 21-03-05 15:10

nej nej ved godt vi ikke er blevet snydt den er jo helt ny... prøver det med skruen igen igen.....

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 21-03-05 16:40

Lad være med at skrue for meget på den... som standart skal den kunne køre/starte... jeg har endnu ikke haft en bil der ikke har kunnet køre uden jeg har pillet ved den. Prøv eventuelt at skrue gløderøret op og hælt et par dråber nitro derned. træk lige 2 gange i snoren inden du skruer gløderøret fast igen.. nu skulle den gerne starte og køre. GL