/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet explorer
Fra : risvej07
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 18-03-05 21:33

jeg kunne ikke åbne internettet med internet explorer, det har ellers kørt uden problemer
jeg har en "norman" firewall hvis jeg slår den fra kan jeg godt gå på nettet.
hvis jeg åbner internettet via "msn" er der ingen problemer heller ikke med firewall slået til hvad er der sket?????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-03-05 21:38

Du har sagt nej og "husk det"
Ned til det lille grønne TV > h-klik > indstillinger > stop firewall og assistenten >
og start firewall og assistenten igen.
Eller bare "ryd sessionregler"

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 18-03-05 21:47

jeg har stoppet og startet firewall det hjælper ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-03-05 00:32

Du kunne højreklikke på Norman Firewall ikonet - vælge indstillinger - Klik på sikkerhed i menuen - vælg Regler - Led efter C:\Programmer\Internet Explorer - Se efter om den er blokeret og hvis den er markerer du den og klikker på Rediger - I den nye boks der dukker op kan du øverst vælge mellem tillad og bloker - vælg tillad og derefter OK og luk så igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-05 09:34

Har du programmet Spybot - Search & Destroy
For den kan godt blokere Explorer (når man sætter hak)

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 19-03-05 18:44

Tak for svaret BjarneD. du har løst problemet, det kunne min "egen" it support ikke
tak for hjælpen
poul
der opstod fejl på siden da jeg skulle send svar så du får det her.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-05 18:55

Det var godt.
Hvis du havde fulgt emesens råd om, at rydde sessionsregler ville det også have virket, men jeg bruger selv den metode jeg beskrev for at undgå, at skulle igennem godkendelsesprocessen med kendte ting.
Jeg syntes, at du skal acceptere emesens 18-03-05 21:38 da det er det svar en supporter normalt vil give for ikke at lokke "kunden" ud i noget besværligt. .

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 20-11-05 16:29

Tak for svaret BjarneD.