/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
god musik søges
Fra : SandraFalk
Vist : 512 gange
120 point
Dato : 18-03-05 19:56

Jeg er ved at være godt træt af min gamle musik... og kunne godt tænke mig lidt inspiration..
Jeg har holdt meget af Infernal, som de var i gamle dage(er ikke så vild med deres nye cd). Den sang der hedder "I see dead people" er jeg også glad for. DJ Encore er også god.. så det skal være noget i den stil jeg søger... Techno, men ikke trance og heller ikke alt for poppet dance...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-03-05 20:05

Du skal selvfølgelig gå efter:

Public Domaine.

Prøv først: So Get Up.

Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : Trine80

Modtaget 130 point
Dato : 18-03-05 20:44

prøv DJ Micro: Inside of me (kan være lidt svær at finde, ville nok søge Amerikansk)

Den kan foresten høres her: http://www.streetracersonline.com/videos/d1.php

Lad den loade, det tager tid, men er hver at vente på
Min totale ynglings fortiden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-05 00:20

Dont let the man down med Fatboy slim Hører jeg for tiden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 21-03-05 21:00

der er ikke noget af det jeg synes om

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 21-03-05 21:51

Nej, men nu er Infernal jo også noget usammenligenligt pis

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-03-05 21:54

Trine dog,
lige midt i aftennadveren.
Keldd.

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 21-03-05 22:41

Nadveren ???? Ja,,,, okay,,, undskyld så, troed kun det var om Søndagen ?!

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 22-03-05 07:47

Det er jo så en smags sag.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-05-05 15:04

Køb du en af de utallige techno opsamlings maxi mix max der er på markedet... Så er du dækket ind.

Du efterlyser ny musiksmag, men fortsætter i samme rille.... Den må jeg liiiige tænke over...

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 08-05-05 16:00

Hey! Good Charlotte=God musik!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-05-05 13:17

Hvad med Moby ...

Eller et rigtigt voksen orkester... QUEEN..... i den gamle sammensætning.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 09-05-05 15:23

Ikke ny musikstil.. det skal være i samme genre som førnævnte!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-05-05 15:33

Godt så... Hvor svært kan det være... Ned i nærmeste pladebutik... kig under genren du ønsker...
Bada Bim Bada Bum... Al det Techno du kan ønske dig.

Vær lidt original...

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 15-05-05 15:47

Tak for svaret Trine80.