/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan får jeg det væk???????????
Fra : JacobS.
Vist : 526 gange
20 point
Dato : 18-03-05 19:06

Når jeg fx skal skrive et søge ord, i Goggle, så kommer der en lille boks nedenunder hvor jeg kan vælge imellem de ting som jeg tidligere har skrevet i søgeordet.

Hvordan får jeg det væk??? Mener nok, det hedder autoudførelse, men er ikke sikker

Kommentar
Fra : jusly

Dato : 18-03-05 19:18

Hejsa

Prøv at stille markøren på den du vil have jernet (uden at trykke på musen) så brug delete knappen vupsti så skulle den være væk

Venlig Hilsen
Jusly

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 18-03-05 19:24

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

fra denne side http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Hilsen ans

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-03-05 19:24

Controlpanel > internetindstillinger > avanceret > fjern flueben et sted der står noget med autoudførelse..
(Jeg har Windows på engelsk, så kan ikke helt huske hvad det hedder på dansk..)

Mvh Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 20:04

du går i funktioner - internetindstillinger - fanebladet generelt - her sætter du antal dage siderne skal gemmes til nul - og hvis du vil slette nu og her så klikker du på knappen ryd oversigten - så skulle der helst ikke være mere at kigge på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 20:05

her og nu kan du bare bruge IE - egenskaber og rydde oversigten

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 18-03-05 21:50

Tak for svaret ans.

og tak til jer andre som har hjulpet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-05 21:57

Selv tak JacobS.

Hilsen ans og god week-end.