/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
avant browser - automatisk update?
Fra : jeanette18
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 18-03-05 17:34

Heysa. Kan man egentlig se eller høre når programmet opdaterer virus-databasen?
Programmet er indstillet til automatisk opdateringer, men jeg synes ikke jeg har observeret at den har gjort det? Kan jeg evt. gå ind i en log og se programmets handlinger?

Hos norton får jeg f.eks en meddelelse når programmet har været på live update.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-03-05 17:50

avant browser er ikke et virus program

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 18:41

Helt præcist er en Avant Browser en addon til InternetExplorer hvis platform programmet anvender. Hvis du vil have noget der er anderledes så få fat i en Mozilla Firefox og endelig et Antivirus Program for fjerne og blokere virus det kan ingen browsere klare.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-03-05 18:42

Heysa. Hov, skrev vist forkert. Jeg mente avast virusscanneren. Undskylder:)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 18:45

Se det var noget helt andet.
Det er et stykke tid siden jeg har "leget" med Avast, men mon ikke du kan se dato på signaturfilen i About og det forekommer mig at Avast plejer, at poppe up med en meddelelse når der er opdateret og endda med lyd på.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-05 00:23

Du ka om ikke andet prøve at opdaterer manuelt og hvis den så er opdateret ved du at det virker
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : itaca

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-05 14:48

Den opdaterer selv og den kommer ikke med den lille popup og lyden i den nye version

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 09-11-06 23:13

Tak for svaret itaca.