/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Myrna og Myreslugeren
Fra : TQsen
Vist : 2832 gange
381 point
Dato : 18-03-05 16:51

Er der nogen der ved hvor den kan købes - ved godt at det er en oldsag, meeeeen......
Vil allerhelst have den på CD, men dengang den blev udgivet fandtes CD-afspilleren desværre ikke!!!!!!!!!
Men man kan da være heldig....

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 391 point
Dato : 18-03-05 17:16

Hejsa,

Jeg har søgt en del omkring nu og må give fortabt på et sted at købe den. Du kan tilgengæld låne den på rigtig mange biblioteker på kassettebånd.

Endvidere fandt jeg lige denne skønne side (med lydklip), som du måske kan fornøje dig lidt med

http://www.geocities.com/Broadway/Balcony/3270/index2.html

/sprit

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 19-03-05 02:17

Jeg ender også selv på den side....

Godkendelse af svar
Fra : TQsen

Dato : 11-04-05 18:01

Tak for svaret sprit73.
Alle points går hermed til dig, da ingen andre svarede....
Men en tak får du da....TAK

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 11-04-05 20:11

Ihh tusinde tak - altid rart at sejre - omend det var en nem kamp uden modstandere

/sprit