/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man slette et Tip?
Fra : acilia
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 18-03-05 11:23

Jeg skrev et Tip under Rejser og Udflugter - da jeg ville gemme det roeg jeg ind paa Kandu's fejlside ('Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere. - Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så skriv til os Her')
Saa jeg gemte sefoeli mit Tip igen - men opdagede saa senere at det faktisk blev gemt begge gange og nu figurerer 2 gange. Det er da lidt irriterende.
Kan jeg goere noget ved det?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 11:25

Jeg det er jeg da også interesseret i at vide. Kandu koksede også for mig (som du kan se). Iøvrigt igen igen igen. Skidtet er frygtelig upålideligt i disse dage. Emil'er udebliver osv osv.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 11:27

Prøvede lige at gå ind på mit eget tip. ->Rediger tip. Slettede overskrift og indhold, men det ville den ikke acceptere!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 11:29

Se hvad jeg kunne lave Acilia!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-05 11:33

Nej, tip kan ikke slettes :

Når først man har skrevet et tip vil man første gang kunne vælge om man vil benytte [Ret] eller [Gem]. På dette tidspunkt kan tippet slettes ved blot at lukke vinduet [X] eller gå til en anden URL. Har man først trykket [Gem] fanger bordet og man kan kun rette i tippet ..og dette KUN til det er færdigbedømt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 11:33

Hej Acilia

Den slags fejl sker....vi ved alle hvor ustabil Kandu kan være så det lære man at leve med

Mht. til at slette et Tip så kan det godt lade sig gøre, men kun sålænge der ikke har været nogen bedømmelse af det.

For mit vedkommende er jeg da kun glad for at dit tip kom på 2 gange for så fik jeg mulighed for at give det 4 stjerner Jeg var i Italien sidste år og er blevet helt bidt af det land, så jeg syntes det var nogle gode link du sendte

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-05 11:34

Det er ikke muligt at slette et tip.

Hvis det ikke er blevet læst kan du redigere i dit eget tip, men slette det kan du ikke.

Det er tidligere blevet afprøvet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 11:35

Molo, er du sikker på det? Jeg mener da at man kan slette sålænge det endnu ikke er blevet bedømt - men jeg kan jo tage fejl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 11:35

Ja, det har jeg konstateret!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 11:36

Så må jeg tage fejl.......Acilia se bort fra mit svar

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 18-03-05 11:39

Tak for svar alle - dejligt at vide at jeg ikke er den eneste hvis system kokser engang imellem..

Molekyle du faar de 50 point eftersom det var det klareste svar

Toupie - Jeg bor i Rom saa spoerg endelig hvis der skulle vaere noget.. (jeg elsker det her - skoenneste by i verden - solen straaler fra en skyfri himmel ligenu og det er 19 grader)

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 18-03-05 11:40

3773 hov glemte helt at takke dig ogsaa

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 18-03-05 11:40

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 11:41

Jow tak. Iøvrigt er der en by der hedder Rom lige i nærheden af Lemvig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 11:43

Acilia, hvis jeg bare kunne slippe alt hvad jeg havde her i DK så flyttede jeg til Rom med det samme... Var også i Rom og det er godtnok den mest fasinerende by jeg nogensinde har oplevet

Hvordan er du havnet der? og er det for altid eller??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 11:43

Toupie -> Du tænkte på ; at slette et spørgsmål

Dette kan nemlig godt lade sig gøre, hvis ingen andre brugere har kommenteret på det, men er der kommenteret ?
Tjaeh... så fanger bordet der også !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 11:45

Argh Molo desværre så nej jeg tænkte på Tip men tak for, at du gav mig muligheden for at "redde ansigt"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 11:50

Undskyld jeg skraldgriner acilia...

..men jeg læste først dette :

Citat
..jeg elsker det her - skoenneste by i verden - solen straaler...

..som :

Citat
..jeg elsker det her - skoenes by i verden - skoen stråler...

Ak ja, Italienere og deres sko

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 18-03-05 11:58

Ha ha ha molekyle - meget morsomt - mine manglende Æ Ø og Å'ere paa mit keyboard kan noglegange godt give nogle morsomme danske ord (eller ihvertfald noget der ligner) det er vel mest naar jeg skal skrive SØ..
(Men vi har da ogsaa nogle meget paene og straalende sko hernede

Toupie har vaeret her i 5 aar - havnede her ved at sige job op i dk og tage chancen sammen med lillesoester. Det har vaeret helt fantastisk - men savner nu goe gamle dk og regner med at pakke kufferterne og flytte liv engang i Oktober..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 12:04

Jeg gad godt give alle mine sko for at være i dine lige nu men regner med at købe en sommerresidens i Italien når jeg bliver ældre og min søn er blevet voksen, og så tilbringe 50/50 i It og Dk - tror også jeg ville få hjemve efter 5 år når man er fast bo-sat og ikke kun på ferie....

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 18-03-05 12:11

aah ja, det ville vaere perfekt 6 mdr her og 6 mdr der! - Eneste problem er bare lige det der med at finde et arbejde hvor man kan goere den slags. Jeg maa vente en 30-aars tid og goere det til mit otium (pyhh det var godtnok laenge)..
Naa men jeg sender ihvertfald lige nogle varme solstraaler hjemtil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 12:19

Super acilia Dét ku' vi godt bruge på Ama'r lige nu... gråvejr, regnbyger og 6 grader

Toupie -> Nåeh ja... du har jo også en cyber-bejler der kalder dig : Ma bella Poularde ...eller noget i den retning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 12:22

I Amalfi arbejdede Italierne kun 6 mdr. (turistsæssonen) og så holdt de fri resten af året - nogle af dem tog dog jobs i andre byer/lande for at tjene flere penge - men konceptet med kun at arbejde 1/2 år ad gangen lyder ganske tiltagende

Jeg glæder mig til dine stråler når Danmark - vi trænger

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-03-05 12:24

Molo, har jeg en cyper-bejler???? Æv æv jeg går da også altid glip af alt det gode