/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Toilet skift til nyt
Fra : fh1dk
Vist : 1504 gange
100 point
Dato : 18-03-05 09:42

Vi har 2 stk IFö toiletter hjemme hos hos, disse toiletter er af ældre dato og bruger meget vand. Hvis jeg køber 2 nye toiletter af samme mærke, vil skruehullerne og pocelænskrukken så passe med de eksisterende?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-03-05 09:53

Måske - men du kan jo bare tegne foden af på de gamle så kan du jo se det...
Ellers laver du da bare ny montering det er ikke problematisk..
Det du spare i vand tjener hurtigt det ekstra arbejde ind...
Godt initiativ..
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : joeson

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-05 09:57

Hej fh1dk

Nej, det skal du ikke regne med. Hvis du med porcelænskrukken mener cisternen, så forvent det ikke .
Men det er bare at bore 4 nye huller, så er et nyt toilet nemt at montere.

Mvh
Joeson ( Olie og gas )

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 18-03-05 10:06

Gør det selv bladet har en fin artikkel om hvordan du skifter WC. Får boret nye huller og lukket de gamle huller m.m.

Da jeg ikke ved om du har adgang til Gør det selv bladet, har jeg lagt artiklen ud på min egen side, som du vil kunne hente de næste par dage.

http://www.thulinsite.dk/skift-wc.pdf

God arbejdslyst

Godkendelse af svar
Fra : fh1dk

Dato : 18-03-05 10:33

Tak for svaret joeson.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 18-03-05 11:07

Tak for hjælpen alle 3 - jeg kunne ikke lige finde ud af hvem af jer jeg skulle vælge så jeg har givet jeg alle 3 point, 2 af jer har jeg skrevet et nyt indlæg til - god dag