/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Print af directory
Fra : Smukke_Ole
Vist : 736 gange
50 point
Dato : 18-03-05 09:28

Hej !

Hva' var de' nu lige det hed ? Det program, der kan printe indholdet i en mappe/et directory, og som er FREE-WARE.
Jeg kan huske, at jeg har set det her på KANDU, men jeg kan sgu' ikke finde det.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 09:40

http://www.kandu.dk/dk/news/426481/groupid/30701 den du tænker på mon ??????

men hvorfor - du kan da printe ud uden at installere et program ekstra ???

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 18-03-05 10:01

-> miritdk
Hej !

Jeg har lige prøvet Karens print-program. Det er for så vidt meget godt, men for mig drejer det sig om at få lavet et print af de .MP3 filer, jeg har indspillet fra mine CD'er, og så skulle der udover filnavnet også gerne kunne printes den tilhørende tag med kunstner, album o.s.v.. Disse oplysninger vises jo i Stifinder, når det er .MP3 filer det drejer sig om.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 18-03-05 10:03

Jeg tror du leder efter http://www.spadixbd.com/freetools/

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 18-03-05 10:04

-> miritdk

jeg glemte forresten at spørge hvad du mener med "du kan da printe ud uden at installere et program ekstra " ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 10:04

ok - hvis du har set det her så prøv at søge med de ord der er relevante

hav en god regnvejrsdag

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 18-03-05 10:09

Var det ikke nemmere at lave et printscreen?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 18-03-05 10:15

-> HansJensen41

nej, for jeg vil kun printe filnavn og de oplysninger, jeg tidligere har omtalt

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : lras

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-05 10:40

Ole, prøv denne her den er fra Kandu for et par måneder siden.
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,23030,00.asp
Leif

Kommentar
Fra : lras

Dato : 18-03-05 10:49

Denne er måske mere komplet.
http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r369.html
Leif

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 11-04-05 12:54

Tak for svaret lras.