/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad skal man priotere
Fra : snaptil
Vist : 551 gange
22 point
Dato : 18-03-05 00:31

hejsa
jeg skal skrive en større opgave i økonomi og den skal afleveres den 15 april.
jeg spiller rugby og er måske udtaget til landshold kampe den 2 og 9 april + dage optil.
jeg er inviteret til fødselsdag den 2, 9 og 10 april hos henholdsvis lillesøster(9) mormor(76) og ekskæreste(30).
og desuden inviteret til konfirmation hos fætter den 9 april

hjæææææælp

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 32 point
Dato : 18-03-05 00:39

I gang med opgaven hurtigst muligt.

M.h.t. kampe eller familieræs, er der så ikke et tidspunkt hvor du får at vide om du skal på holdet eller ej, så du kan prioritere efter det.
Ellers må du jo vurdere hvad du finder mest rigtigt/vigtigt.

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-03-05 00:53

Vær som et siv i vinden.
Festerne , behøver du at være til stede under hele festen, hvad med at nøjes med kigge forbi en halv times tid. Hvis nogen bliver sure er det deres problem , -og mangel på respekt for dig.
Rugby: Hvis du ikke udsætter arbejdet med opgaven kan du måske nå mere end du regner med, ellers sig nej uden dårlig samvittighed, da det jo ikke har 1.ste prioritet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 01:04

Snaptil:

I dit liv kommer der masser af tid til fødselsdage, konfirmationer og fester. Og selvom det ikke bliver på landsholdsplan, kommer der også masser af rugby-kampe. Det eneste der ikke kommer tilbage og bider dig i røven, er tilbuddet om en ordentlig uddannelse. KANDU så selv nu? Love AJ.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-03-05 01:27

Snaptil > du siger da bare til så klarer jeg opgaven i økonomi - hm det var måske bedre at jeg hjalp dig med et par af festerne ellers er der nok ikke andet at gøre end det Dova skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 04:26

snaptil - Jeg ved at du ikke bliver sur på mig p.g.a. denne bem. (Håber jeg)

Hvis man som Økonom ikke kan stave til ordet "Prioritere", Kan man så stave til Prioriteter? Det er squ et vigtigt ord at kunne som Økonom. Troen på vore EDB-stavekontroller er VILDT overdrevne. Det er altså ikke nok at vide alt om økonomi, hvis man ikke kan stave til "enhujendeigennemluftenflyvendefis" så er man ikke blot nede i møget, men a'e mæ tøjet.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-03-05 09:39

Jep kan se du har ret. Ligesom at en () parentes, ligger før punktum, og ikke efter!!!!!!!!!!!!!
hehehehhehehh<ahhahahahhahahahahahahahahahaha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-05 22:17

Citat
jeg skal skrive en større opgave i økonomi og den skal afleveres den 15 april.

Hvis du ikke tager dig sammen til at lave den nu, vil du nok ærgre dig senere.
Citat
jeg spiller rugby og er måske udtaget til landshold kampe den 2 og 9 april + dage optil.

Rugby landsholdet glemmer dig hurtigt om du er på eller ej
Citat
jeg er inviteret til fødselsdag den 2, 9 og 10 april hos henholdsvis lillesøster(9) mormor(76) og ekskæreste(30).
og desuden inviteret til konfirmation hos fætter den 9 april

Hvis fødselsdagene ikke er runde, så bliver din familie ikke så kede af at du laver opgaver til din uddannelse (din fremtid)
Din ekskæreste..............er jo forhændværende. ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 18:46

Snaptil - Dette spørgsmål kandu vist godt lukke nu. Ikke sandt?

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 12-04-05 15:59

Tak for svaret dova.

nå jeg nåede alle familiefester, og fik spillet min debut landskamp. det var meget fedt at stå foran flere tusinde mennesker i tyskland og synge " det er et yndigt land" og det ville jeg nok ikke ønsket at have været foruden.

desuden havde jeg lidt økonomiske problemer hvis jeg skulle have fortsat med studiet lige nu og her. så har taget et job, og håber så jeg kan skrive min opgave imens, så den er klar til aflevering næste år(desværre udbydes den kun en gang årligt).