/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Boot.ini
Fra : oscardino
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 17-03-05 23:58

Hejsa alle sammen
Hvordan konfigurerer jeg boot.ini Så jeg kan starte op i fejlsikret tilstand, via genstart.
F8 virker ikke.
hilsen Oscardino

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 00:49

Start -> Kør -> skriv msconfig og tryk ok -> vælg Boot.ini fanen -> sæt kryds i SAFEBOOT

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 01:10

Prøv, at kigge i denne også H.C. http://www.kandu.dk/dk/spg/62469

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 12:42

BjarneD >> nyt for mig, havde hverken set eller hørt om det, men den helt logiske procedure ville jo nok være:
1. .....> sæt kryds i SAFEBOOT og hvis det ikke virker
2. Start -> kør -> skriv sfc /scannow og hvis ......
3. Rens for spyware, defrag, tøm temp.files og hvis .....
4. HijackThis og hvis .....
5. se: http://www.kandu.dk/dk/spg/62469 (som jeg altså ikke kendte)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 12:42

glemte (måske) en Repair

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 12:50

Vælg :

Start->Kør...-> skriv; [msconfig] og i pop-up dialogboksen under [Avanceret...] sætter du flueben ved punktet :

Aktiver menuen Start

Du REBOOTER og får nu muligheden hver gang du genstarter. Når du har ordnet hvad du skal ordne, fjerner du blot fluebenet igen sammesteds

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 12:54

molokyle >> hvorfor huskede jeg ikke det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 12:56

catbody -> Du er ved at blive gammel og forkalket ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 12:58

Jeg ville bare gøre opmærksom på, at der er et dybereliggende problem bag dette spørgsmål (og tænkte også hvorfor huskede jeg ikke det)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 12:59

Det er nok derfor han ikke kan huske sit gamle logon, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 13:00

BjarneD -> </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 13:12

troede at mobning af en gammel knark var forbudt. (bare fordi man ser lidt distingveret ud med de grå tindinger ! Når de "lyse" naturlige striber endelig er kommet i håret, er det bare om at pleje dem, for nu er det GRATIS)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 13:14

Gu' ve' om jeg skal prøve at bruge højre hånd i stedet for venstre, når jeg klør mig i hovedet for at tænke

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-05 13:29

hcma -> Har du overvejet en system genoprettelse ?

...eller en fuld formatering og følgende geninstallation af kadaveret ?

Undskyld oscardino..

..at vi spammer dit spørgsmål med 'drillerier', men sådan går det nogen gange i et åbent forum, hvor brugerne med tiden lærer hinanden og deres små finurligheder at kende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 13:36

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 18-03-05 15:13

Hej igen alle

Og tak for svarene. Jeg vidste ihvertilfald jeg skulle på Kandu, da jeg åbnede min mail (smiler)
Da jeg åbnede Boot.ini Tænkte jeg selv, Nåå ja. Sådan går det sommetider Måske pga. mine forholdsvis nye lyse striber. Jeg syntes </MOLOKYLE> skal have lidt point til kontoen.
PS. jeg kan ikke lige se hvordan man indsætter en Smiley !
Hilsen fra Oscardino

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 15:31
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 15:33

oscardino >> fik du løst dit problem (altså ikke det med de lyse striber ) ) og hvis ja: hvordan?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-03-05 15:34

glem min kommentar 18-03-05 15:33 (nu skal jeg nok også have nye briller )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-05 18:22

[hør] oscardino : Kan du heller ikke se, hvordan man acceptere en kommentar ? Det gør man hér : >>>---------------------^

..øverst til højre, over den kommentar man synes hjalp bedst på vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 18:25

Han ved det godt Molo for han har øst en masse point ud over mig i det andrt spg., men mon ikke han lige som os andre hygger sig over jeres kommentarer.

Godkendelse af svar
Fra : oscardino

Dato : 18-03-05 22:14

Tak for svaret molokyle.
Og forsat god aften fra Oscardino

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 07:07

Det er sgu første gang jeg har fået point for at være flabet

</MOLOKYLE>