/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
c5
Fra : vi
Vist : 456 gange
150 point
Dato : 17-03-05 19:23

Hvad gør jeg galt når jeg har svært ved at vælge datoer i udskrifterne? især hvis det er over forskellige mdr.???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 19:43

Dit dato-format er indstillet forkert. Du kan vælge om du vil have dato-format = dd.mm.åå (Dansk) eller mm.dd.åå eller åå.mm.dd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-05 20:18

vi - hvad mener du egentlig ???????

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-05 20:43

Jeg mener f.eks. det er i dag 17 marts. og jeg vil skrive en saldobalance fra 16jan til d.d. Jeg hopper en mdr. baglæns hvis jeg klikker på marts, men kan så ikke vælge dato?

Kommentar
Fra : umv

Dato : 18-03-05 16:35

Hej vi.

I stedet for at klikke på marts, kan du så ikke bare skrive fra 160105 til 170305. Det med at du klikker på marts forstår jeg sådan, at det er den lille kalender, du har åben - jeg har prøvet det og hopper også en måned baglæns, hvis jeg klikker på måneden, som står øverst.

Hilsen UMV

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 20:17

fatter det ikke så fjerne lige et flueben