/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvordan kommer jeg videre
Fra : jjkandus
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 17-03-05 18:23

Jeg leder efter data om min bestemor, alt hvad jeg har om hende er min afdøde fars dåbsattest hvor hun står opført som ugift.
Navnet er Karen Kristine Nielsen og min far står som født i Haderup 27. juni 1908 i Haderup og jeg kan se min far er døbt 13 juli 1908 i Haderup

Accepteret svar
Fra : syrena

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-05 18:44

Er det Haderup oppe godt øst for Holstebro? På Nettet kan du finde hjemmesiden for Haderup Kirke med oplysning om præst, menighedsråd m.m. Skriv i første omgang et pænt brev/mail til præsten og spørg om flere oplysninger. Herefter kommer alle dine besøg på arkiver, søgning på Nettet o.s.v. (Ligesom alle vi andre)! Der er masser af muligheder. Spørg igen.

God fornøjelse1

Syrena

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-03-05 20:24

>søgning på Nettet o.s.v

Denne sidste udvej kan blive svær, da hun jo nok er født omkring 1880,
og der er meget lidt tilgængeligt på nettet i denne periode og fremefter...

Er det:
Haderup sogn, Ginding herred, Ringkøbing amt?
findes der kun én der interesserer sig fordenne egn i Sognetræf:
http://www.damsg.dk/sognetraef/index.asp?a=vis&SognId=1024
og det hun leder efter er væsentligt ældre.

Så der er nok kun de direkte kontakt muligheder som Syrena foreslår...
og navnet er jo så almindeligt, Svend

Godkendelse af svar
Fra : jjkandus

Dato : 18-03-05 13:24

Tak for svaret syrena.