/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Pris på Netforbindelse ?
Fra : Trine80
Vist : 1011 gange
100 point
Dato : 17-03-05 16:18

Hej

Hvad tror i ca det vil koste at få en Pc tilsluttet nettet ?
Der hvor han bor tror jeg kun der er alm tlf stik ?! Og der er ikke andre i bygningen der har PC
Hvad er detsuden den billigste forbindelse ? Hvad kan han få den hurtiste g billigste for om måneden.
Det går ikke den er alt for langsom, for han skal kunne spille on-line spil.
(det er det der er hele planen)
Håber nogle ved noget

Kommentar
Fra : gril

Dato : 17-03-05 16:25

tjek den her side ud www.teleprisguide.dk

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 16:36

Hvis der skal spilles online spil kræves der en rimelig hurtig forbindelse, og dermed er modem ude af billedet, så kig efter tilbud på ADSL hos de forskellige udbydere, der er konstant priskrig, og de fleste steder er der gratis oprettelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-05 19:16

Trine for hulen - kig på cybercitys kampagne lige pt - adsl + gratis telefoni

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 17-03-05 19:22

http://www.adsl.dk/ jamen der står eks her at det koster 400 om månden ,,,, er det ikke lidt dyrt ?
Jeg ved slet ikke noget om det her, for jeg betaler ikke min net pris, den er med i lejeaftele.
Så faktisk ved jeg ikke engang hvor hurtig mit net er. Og/eller hvor meget der er nødvendigt for at kunne spille on-line.
Men kan det virkelig passe man skal betale 400 om månden ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-05 19:41

jamen så kig da her :
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/telefoni_tilbud/index.phtml#pfsa569

det er dyrt i forhold til dem der kan få billige boligforeningsløsninger - men ellers - synes det ser ok ud.

Jeg betaler det samme hos tdc + ab for telefon (uden gratis telefoni)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-03-05 21:39

Det er vanskeligt at komme med en entydig pris der dækker dine forventninger.
1. Skal trafikken afregnes, eller skal det være fri surftid?
2. Hvor hurtig forbindelse vil du have?
3. Hvilken udbyder har du størst tiltro til?
Det er alt sammen noget der har indflydelse på hvad det vil koste pr. måned. - Det er jo et spørgsmål om prisen står i forhold til dit behov!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 08:55

hvis der skal spilles online er en ganske alm adsl forbindelse helt ok - bare maskinen ikke er helt "lille" - så jeg ville nok vælge enten tdc eller cybercity

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-05 08:56

ps. trine - du skriver " der bare er et alm. telefonstik" - du - det er jo også det der er brug for - udbyder klarer resten og idag er det ikke nødvendigt at tilslutte med selvstændige stik

Godkendelse af svar
Fra : Trine80

Dato : 19-03-05 18:26

Tak for svaret miritdk.

Bare øv at det er så dyrt Havde håbet man kunne slippe for en Hund

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-05 18:46

ja du - det er dyrt for os der ikke lige kan få stofa eller lign - men synes da jeg mindes du har en ganske billig opkobling ikke ????
god rest af weekenden